Paintless schreef:en van de ezels.. alleen mogen die geen wedstrijden starten.. helaas.
Oh nee???
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pienb schreef:sorry maar, nee.
met een niet- quarter of paint kun je niet echt ver komen in westernsport.
alle officiele shows zijn AQHA of APHA en kan dus alleen met deze rassen.
beetje vrije tijd en spelen is leuk met een ander ras maar als je voor het eche werk wilt gaan (en dan bedoel ik dus geen wran) heb je toch een goede quarter nodig....
Pienb schreef:sorry maar, nee.
beetje vrije tijd en spelen is leuk met een ander ras maar als je voor het eche werk wilt gaan (en dan bedoel ik dus geen wran) heb je toch een goede quarter nodig....

Ja oke,een leuk kleurtje fokken maar dan houdt t wel zo ongeveer op, haha! Pienb schreef:sorry maar, nee.

Miryamk schreef:Er wordt toch ook niet gevraagd met wat voor paard je de top bereikt (die maar voor weinigen is weg gelegd) maar welke paarden geschikt zijn om western mee te rijden. En dat zijn imo bijna alle paarden wel. We hoeven niet allemaal fanatiek de L1 te halen. Als je een paardje hebt dat lekker aan de hulpen staat is dat toch al geweldig?
Pienb schreef:en ja, ik heb in mijn tijd ook wel eens een wran wedstijd gereden en het is leuk om te beginnen ed maar niet 'het echte werk' zoals ik het zie.

)
Pienb schreef:ga maar eens in amerika kijken, een wereld van verschil!