Mensen met normaal zicht vinden paardrijden vaak nog wel moeilijk, laat staan als je niks of bijna niks ziet!
Petje af voor jullie hoor..............
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

AdindaPony schreef:Apacheshadow: Knap van die mensen, waren die helemaal blind??
Miesje890: DankjeeIk heb vandaag ook voor ut eerst gesprongen, was best eng voor het eerst (Komt doordat ik dus geen diepte zie)
Maar toch was het über cool
terwijl het hekjes waren dat in de bak stonden dus ik zag geen bordjes (is dan wit op wit) maar soms moet je gewoon op je gevoel vertrouwen. Dat is tenminste wat ik van mijn beperking heb gezien (ik zie 1 procent met mijn rechteroog en 3 procent met mijn linker oog).
(zie 2 procent rechts en 4 procent links). Maar je hebt gelijk, dat je vertrouwen moet hebben in je pony. Anders is het gewoon onbegonnen werk. (Ik heb ook veel vertrouwen in mijn haflingermerrie). Ik vind het echt cool van je dat je gewoon lekker gaat springen! Ik heb dat nog nooit gedaan, en door knie problemen is dat momenteel niet mogelijk. Maar als dat allemaal over is, zou ik dat ook wel een keer willen proberen
Blijheid schreef:Misschien een rare vraag, maar als jullie zo weinig zien hoe lezen jullie bokt dan?
Extra grote letters, of leest je computer het voor ofzo?