mo_van_dijk schreef:In mijn medical card staat ook met welke trailer ik op stap ben. Als ik dan alleen op stap ga, kunnen ze mijn paard als het nodig is in de goede trailer zetten!
Als ik alleen ga, stop ik er ook vaak een briefje bij, wie de organisatie kan bellen die ik ken op het terrein zelf en de stal-eigenaar. Ik heb met hem afgesproken dat hij mijn paard wil halen als ik daar niet meer toe in staat ben (als mijn vader op vakantie is). De stal-eigenaar vond het trouwens maar een eng idee dat ik dit allemaal regelde (maar het zal je maar gebeuren..!)
Hey, die is goed zeg!! Die van de trailer!! Moet ik even onthouden.. En ook van de persoon die mee eens op wedstrijd of mijn paard op kan vangen op stal.
Ik heb hem niet iedere training omgehad, maar meestal wel. Ik heb hem om mijn laars zitten. Trailer staat volgens mij ook op de card zelf, ik heb hem alleen niet ingevuld omdat ik een trailer huur. Dat is niet steeds dezelfde. Maar misschien hebben we binnenkort een eigen trailer, dus dan kan dat ook ingevuld!
)
.. Zit nu niet meer aan de medicatie, maar vorig jaar was ik waarschijnlijk niet bepaald door de test gekomen
..