[WN] gezamelijk trainen intresse of niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Gast

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 16:22

ik ben erbij Haha! waar het ook is,wanneer het ook is.om mij kun je rekenen *LOL*
hoop dan een hoop bokkers komen }>
misschien kan ik wat ik op bokt heb verteld beter laten zien,verschaft een hoop duidelijkheid Pling

Maclee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 22:40

Hoi Rinus,
10-15 man per groep lijkt mij veeeeeeeeel te veeeeeeeeel. Of heb je een mega grote bak geregeld? Is de lokatie trouwens geheim, of kan je dat al bekend maken ?

Maar goed, misschien lukt het niet om die 15 bijeen te krijgen. Hoeveel heb je er minimaal nodig om het 1x te organiseren? Ik kan je 3 deelnemers garanderen. En ik denk nog wel 2 erbij als je iets definitievers weet.

Ik zou als ik jou was deze oproep trouwens niet beperken tot Bokt, want zoveel western ruiters zitten hier niet. Misschien ook nog even op de yahoo western-nl zetten ?

Marianne

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marianne op 2001-07-03 22:44 ]</font>

Liesbeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 13:35

Lijkt mij een strak plan, wij kunnen met twee personen komen, dat moet ik nog even kortsluiten, maar het is altijd nuttig om eens naar andere mensen te kijken hoe zij rijden en problemen oplossen.
Groetjes
Liesbeth

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 11:27

even een berichtje :

alle bokkers en aanverwanten!

Wil die gene die echt interesse heeft in de gezamelijke trainingen.

mij een pb willen sturen met daarin de volgende gegevens?

aantal jaren ervaring
eventueel leeftijd Lachen
met het aantal paarden
met het aantal personen
wel of geen vervoer ivm eventueel sharing.
en op welke avond het geschiktste is.

meeste stemmen gelden niet altijd
ben een echte hoor!!

gr Rinus

pb pb pb pb pb pb pb pb pb pb pb en doen!

martika

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:30

uit alle berichten is me niet duidelijk of er al gestart is met trainen. ik ben geinteresseerd maar op dit moment is mijn paard kreupel. als je al ergens bent begonnen laat het dan weten dan kom ik eens kijken (met of zonder paard)

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 12:30

hallo martika en brigitta;

leuk dat jullie interesse tonen,nee we zijn nog niet begonnen, ik ben aan het inventariseren wat hoeveel wanneer, en dan kunnen spijkers met koppen geslagen worden.
brigitta leuk jij komt uit mijn oude bollenstreek,benieuw van wie jij les hebt krijgt/kreeg? maar zie hierboven Vork

KarinG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:42

Ik doe mee! Ik sta in Noord Holland dus Spijkerboor of omgeving Amsterdam is prima, Amersfoort is erg ver maar wel haalbaar.

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 18:48

Het is jammer dat het voor mij zo ver weg is, anders had ik zeker gekomen. En luitjes...zo groot is Nederland nou ook weer niet *LOL*
Ik had het wel geweten hoor Haha!

groetjes

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 18:55

Nederland is gewoon een heel klein landje.. Clown goh, als ik Welsh ponies hier wil zien moet ik 4 uur in de auto zitten... Frusty Frusty Frusty In Nederland ben je dan het land al uit... Haha!

Jost

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 20:33

Citaat:
Op 2001-07-05 18:55, schreef joostvangestel:
Nederland is gewoon een heel klein landje.. Clown goh, als ik Welsh ponies hier wil zien moet ik 4 uur in de auto zitten... Frusty Frusty Frusty In Nederland ben je dan het land al uit... Haha!

Jost

Grinnik.....ik heb ze (Welshjes)hier in de weide staan, zal ik een paar fotootjes voor je opsturen, kan je kijken, zonder door heel Canada te toeren Party!! Party!! Party!! Tja, het is een feit, ben je Canada of Amerika gewend, dan is nederland maar een kippelandje! *LOL*

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-01 14:06

beste western bokkers;
rinus moet (onverwacht)(oproep) naar het hospitaal ,dit weekeinde even voorbereidden als alles goed is dinsdag weer terug,anders vrijdag,blijf pb tjes sturen voor deelname.

eerste tussenstand toch een 12 tal paarden en ruiters, ben ik heeeeeel blij mee.

sugermiss ik zet het toch op dit forum ik wist niet op welke nou beter was,kijk mij,
als ik maar beter was!!geintje??? ja !!!!

tot na het weekeinde bokt ze

Rinus

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-01 14:07

hallo westernbokkers;

ben weer aanwezig hoor,waar blijven jullie aanmeldingen en vragen?
kom op niemand bijt,niemand wordt uitgelachen iedereen is een beginner ik ook.

echt er zijn zoveel dingen die ik nog beter kan leren,zoals mijn mond houden b.v..

kom er zijn al 16 aanmeldingen ik ga de dag bepalen, zet je in voor de westernsport niet met je mond of vingers maar met daden hardcore NU
Cool

cl@udia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 14:20

ik hoop dat het lukt ....dan ben ik er ook bij hoor Knipoog
lijkt me hartstikke leuk!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 14:04

Zijn alleen kijkers ook welkom??

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-01 14:50

sugerbabe geintje ;

is wel toegestaan maar je begrijpt dat het er niet zoveel kunnen zijn,de reden is dat ook mijn concentratie alleen naar de paarden gaat en niet naar de omstanders, dat ligt puur aan mij,ik pbg wel even. Party!!