[WN] Help!! zie door de bomen het bos niet meer....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maflinger_S

Re: Help!! zie door de bomen het bos niet meer....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 23:05

Mijn eerste zin is niet gelezen zoals ie wel bedoeld was: bitloos trainen en te zijner tijd wedstrijden starten met een bitoptoming of een bosal is een goede mogelijkheid.

paint_angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 14:08

Ik denk dat als je niet veel ervaring hebt met het aanleren van stoppen en spinnen aan een paard dat het niet handig is om het bitloos in te rijden. Je kan naderhand altijd nog overstappen naar bitloos maar (ik zeg niet dat je bitloos geen goede basis kan aanleggen) je moet er echt wel goede ervaring mee hebben om een goede basis aan te leggen, ook al helemaal als je dus wedstrijden wilt gaan doen. Maar rijd je bij een stal?

JJocosas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 11:03

lees net dat er iemand bitloos buiten gaat rijden,je hebt van mij gelijk als het lekker en veilig gaat.
Maar er is mij ooit door een verzekeringagent verteld dat wij ons aan de europeese optomingen moeten houden ook buiten ivm verzekeringen die anders niet uit betalen na schade .Weten jullie hier meer over.Ik reed vroeger ook met bosal buiten maar heb het daarna maar niet meer gedaan.Wand als er iets gebeurd en ze betalen niet uit dan heb je toch al snel en groot financieel probleem erbij.