Een slechte fotoshopper heeft de voor- en de achterbenen simpelweg van plaats verwisseld.. En het paard is slecht uitgeknipt waardoor de hoeven een idiote vorm hebben gekregen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Een slechte fotoshopper heeft de voor- en de achterbenen simpelweg van plaats verwisseld.. En het paard is slecht uitgeknipt waardoor de hoeven een idiote vorm hebben gekregen.

Lara_Silver schreef:Dat iedereen hier er zo lang over doet!Een slechte fotoshopper heeft de voor- en de achterbenen simpelweg van plaats verwisseld.. En het paard is slecht uitgeknipt waardoor de hoeven een idiote vorm hebben gekregen.
) en slecht uitgeknipt. Het lijkt wel of ze het paard een beetje hebben dubbelgevouwen waardoor de voor en achterbenen nu op 1 lijn staan.ElCid schreef:Sinds wanneer hebben achterbenen ook een spronggewricht dan? Het is gewoon heel slecht gephotoshopt ( raar woord) en slecht uitgeknipt. Het lijkt wel of ze het paard een beetje hebben dubbelgevouwen waardoor de voor en achterbenen nu op 1 lijn staan.
Niet bepaald reclame voor het paard!
ElCid schreef:Lara_Silver schreef:Dat iedereen hier er zo lang over doet!Een slechte fotoshopper heeft de voor- en de achterbenen simpelweg van plaats verwisseld.. En het paard is slecht uitgeknipt waardoor de hoeven een idiote vorm hebben gekregen.
Sinds wanneer hebben achterbenen ook een spronggewricht dan? Het is gewoon heel slecht gephotoshopt ( raar woord) en slecht uitgeknipt. Het lijkt wel of ze het paard een beetje hebben dubbelgevouwen waardoor de voor en achterbenen nu op 1 lijn staan.
Niet bepaald reclame voor het paard!
En idd geen reclame voor het paard, maar dit hele paardenras is al een kwestie van smaak.
.ElCid schreef:Type foutje: ik bedoelde natuurlijk voorbenen.
Het paardenras ( quarter/ paint) is volgens mij niks mis mee, maar wat mij betreft wel met de overdreven gefokte, getrainde en gevoerde halter modellen.
Geef mij maar een Performance Q/P/A, mooie, goed gebouwde en in verhouding zijn de paarden, over het algemeen.
dacht dat ik slecht kon fotoshoppen
Het lijken wel bulzoders, kan me ook echt niet voorstellen
Dus gezond kan dit ook niet zijn.