Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sonja schreef:Wat wil je nou eigenlijk horen???
shadomagic schreef:Op wedstrijden (en thuis) rijd ik haar in met pauzes ertussen zodat ze weer een beetje op adem kan komen.
shadomagic schreef:Over dat rustpauzes nemen enzo, ik doe dat niet omdat ze buiten adem is, maar gewoon om haar niet te overbelasten.
shadomagic schreef:Les nemen doe ik niet meer met haar. Ze is al 24-25 jaar oud en een vol uur hard weren kan ze niet meer aan.
shadomagic schreef:Als we het over conditie hebben, kan ik 2,5 uur gaan rijden en dan is ze pas moe
shadomagic schreef:Sonja schreef:Wat wil je nou eigenlijk horen???
Hoe ik dit kan oplossen.
Niet over hoeveel ik weeg enzo.
Dat zou jezelf ook niet graag hebben.
Sonja schreef:shadomagic schreef:
Hoe ik dit kan oplossen.
Niet over hoeveel ik weeg enzo.
Dat zou jezelf ook niet graag hebben.
Maar op alle (goede!) tips die je krijgt heb je een weerwoord...
Lessen kun je ook bij een goede instructeur doen die je paard niet afmat, en dat kan ook per bv halfuur. Lessen kost geld, daar doe je niks aan. Maar ja, wedstrijden rijden is ook niet gratis...
Wat ik niet snap is dat jij zegt dat je in wedstrijden wel 'ingrijpt' maar dat 't paard 't tóch doet. Ik zou er mogelijk eens een betere ruiter op zetten en eens zien wat er dán gebeurt.
shadomagic schreef:Wat bedoel je met de 2 laatste regels, sorry, ik kan eff niet meer volgen
Sonja schreef:shadomagic schreef:Wat bedoel je met de 2 laatste regels, sorry, ik kan eff niet meer volgen
Geeft niks, ligt ook aan je paard en je trainer.
Vanaf nu gewoon als standaardantwoord gebruiken, dan komt het helemaal goed.

)
storrum schreef:Ik begrijp niet dat iemand die zulke topics begint
[OPG] Paard is 'boos' op me
[WN-ITP] Christy @ Halterwedstrijd
Iets negatiefs durft te schrijven over iemand die wel weet waar ze over praat, waarvan de paarden er super uit zien, en waar een super sfeer heerst op stal.
En dat jij geen aandacht kreeg in haar lessen daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja....
Wat een verstand.
Sonja schreef:Neeeeeeee joh...
Repeat after me:
Het ligt aan het paard. En aan m'n trainer. *
* evt. ook nog de vorige eigenaar opvoeren, ook altijd goed.
MSQuincyTE schreef:shadomagic dat is maar grote onzin wat je schrijft over de stof allergie dat heeft mijn 18 jarige merrie ook, en daar rijd ik dus in de zomer en winter wedstrijden mee, jij bent continu smoezen aan het verzinnen, zo komt het nou op mij over