[SGW] Eventing terrein Breda?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kim_Peters

Re: Eventing terrein Breda?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 16:27

Euhm ik heb op deze computer geen foto's... Ik zal weleens nieuwe maken want de foto's die ik heb zijn al verouderd.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 18:55

Ik kan alleen maar toevoegen dat het terrein bij Kim echt super fijn is om een keer te gaan trainen. Leuke gevarieerde hindernissen op een afgesloten terrein (handig voor de beginner, geeft al vertrouwen dat je paard toch niet weg kan). Bovendien heeft Kim al geruime ervaring dus ze kan jullie prima begeleiden. Ik ben in ieder geval erg blij met Kim dat ze hele fijne en leuke crosstrainingen geeft op onze ponyclub.

Fietjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:28

Bij de mosten zijn er vooral lagere hindernissen. Voor het water kan je het beste naar de Smet. Daar hebben ze trouwens ook grote heuvels en wat hogere hindernissen.

Ik ben ook een keer bij Tilburg geweest, maar daar was weinig en wat er was, was bijna kapot. Daar kan je beter niet heen gaan.

Bij de familie Tuitelaars in Baarlenassau hebben ze heel veel verschillende hindernissen. Daar train ik meestal.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:49

Oud topic.