geweldig, vind jullie een toffe combi en wens jullie nog heel veel lol samen en ben blij dat hij je minder verdrietig maakt om wolfje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
geweldig, vind jullie een toffe combi en wens jullie nog heel veel lol samen en ben blij dat hij je minder verdrietig maakt om wolfje

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!! 
) nieuws
YEY voor Milena!!
En ook een leuk verslag
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, ik wens jullie nog heel veel plezier samen!
Wat geweldig leuk voor ze!

Sonja schreef:Misschien kunnen we dan wel een ritje met beide dames maken Suus, want Milena heeft vandaag voor het eerst weer onder het zadel mogen draven (na al 4 dagen onbelast met goed resultaat) en ze liep ZUIVER!!!!!!!
Ik ben echt 'onmeunig' blij vandaag, om er maar even een Algemeen Beschaafd Twentse term in te gooien
Ze heeft nu het 'speelhalster' van Wolf gekregen voor in de modder en waar het dus de paint mooi ruim om het hoofd hing, zit het bij Yette strak. Ze heeft enorme kaken en een vrij breed voorhoofd. Ik heb haar frontriempje er voor nu even afgehaald.

heel veel geluk met elkaar.