Nu nog 1 nachtje slapen en dan gaan we.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Gelukkig hadden we een kan met koffie en lekkere broodjes dus veel afleiding en maar kletsen....
We gingen een kopje koffie drinken en daarna dachten we nog even zijn nieuwe hoofdstel te passen om te kijken of het bit goed was. Normaal komt hij altijd aangalopperen als ik aankom maar nu dacht hij
}> En kwam mooi niet!! Veel te blij met zijn nieuwe stekkie!
Ik mocht hem nog net een knuffel geven (en een traantje laten) en dat was het.
Frummel stapte zo de trailer in en daar gingen we.
) en ik zal er heeeeeeel goed voor zorgen
. Daarom heb ik hem Vera aangeboden, ik weet zeker dat die twee zeeeeeeer goed bij elkaar passen en Frummel en Vera elkaar heerlijk zullen vertroetelen...
. Ik heb er vrede mee nu, zeker nu hij ook nog de trailer veilig uit is gekomen bij Vera
en daar hevig zijn nieuwe vriendinnen aan het versieren is! Over een paar weken op visite, dat lijkt me bere- gezellig en heel leuk om Frummel weer te zien.
. Voortaan wil zij hem het eten geven heeft ze besloten. Het klikt ook enorm met mijn paard Bailey, ze stonden lekker met elkaar te neuzen
over het schrikdraadje heen. Ik heb het idee dat dat draadje morgen er al tussenuit kan en dat ze lekker kunnen spelen met zijn tweetjes. Frummel lag ook al lekker te rollen in de paddock en was aan het sjansen met onze 2 shetland merries.
. vera schreef:Karen, je hebt een kanjer van een paardje op de wereld gezet (niet letterlijk) en ik zal er heeeeeeel goed voor zorgen
![]()
![]()
Bedankt voor alles![]()
. Francis schreef:Ja, ben dus een poosje niet op Bokt geweest, dus wat laat...
Vera, heel veel geluk en succes met je nieuwe maatje! Daar gaan we nog veel van horen denk ik!
Karen, sterkte... maar het was voor jou en Frummel de beste zet en je weet dat'ie goed terecht gekomen is.
Kom je nu die video van Bonanza kijken?![]()