Argg, die rotte veel te veel moeite kostend om er en en uit te komen idioot uit ziende rij broeken
Heb gelukkig maar 3 maanden dressuur gereden en ben blij dat ik die onkonfortabele kleding niet meer aan hoef! 1 2 weg er mee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

naiomi schreef:nou nou mensen jullie niet iedereen!! kunnen gewoon nergens tegen een echte cowboy/cowgirl rijdt met spijkerbroek ook als je 50km rijdt!!
tip als je spijkerbroek aandoet beter een wrangler of texas ranger in iedergeval niet die wat een dikke rand aan de binnenkant van de pijp heeft! ik bedoel dit niet kwetsend of wat dan ook!! moest het ff kwijt,(dit is mijn mening)
groetjes naiomi
.
(en die ontwikkelingen gaan nog steeds door met Bentex etc.). Spijkerbroeken zijn dus eigenlijk sterk achtergebleven.
Bonnigje schreef:Ik heb ook altijd stretch spijkerbroeken en dan heb je echt nergens last van!
zitten heerlijk!
) en kapotte knieen. Dit jaar een kunstzemen onderbroek gekocht en ut kruus volgesmeert met uienzalf, het gaat inmiddels wel iets langer goed, maar nog niet die 50 km lang.......