Het ziet er niet uit, maarja.
Vorig jaar in Chaam werden wij tijden de cross al omgeroepen als 'het paard met het mooie motiefje'
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze loopt toch verder niet zoveel buiten dus wel of geen wollige pootjes eronder zullen dr niet gaan redden denk ik. Kan alleen binnenkort wel weer aan de slag helaas, dat is wel een nadeel.
Ik denk wel dat ik ivm met bv in de wei lopen wel de benen ongeschoren zou laten...
heb ik in ieder geval veel aan. heleenxx schreef:Ik heb mijn paard nu nog niet geschoren. Zondag moet hij dus met een beginnende wintervacht mee naar Texel.
Ik scheer hem over een paar weken pas, als hij goed in zijn wintervacht zit. Vorig jaar was ik net te vroeg, en moest ik hem na een paar weken opnieuw scheren.
Zijn benen en zijn hoofd laat ik er trouwens altijd aan zitten. Hij gaat het hele jaar door overdag in de wei, weer of geen weer. De rest van zijn lijf kan ik met dekens tegen de kou beschermen, zijn benen niet.
Ik knip wel de lange haren weg, maar scheer zijn benen dus niet. Staat niet lelijk hoor, vind ik.
. Eerder was ie altijd wel mooi,..
. Dus ik wacht die ene nacht even af tot ze poef... zegt en dan gaat het scheerapparaat erover. En of dat nu voor het eind van het cross seizoen zal zijn of niet maakt mij niet zoveel uit.