Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Maar zo is het toch best heel leuk

Misschien kan je cattle-drives organiseren voor degenen die dat fortuin niet hebben
Woehahaha... Nou dat is een leuk idee Natascha dH, maar je wilt niet weten hoe lang ik al moest zeuren voordat ik ze eens op mocht halen te paard
Nu hij ziet dat het allemaal wel heel leuk gaat, mag het wel vaker
Maar wie weet in de toekomst!
Ik wordt er helemaal vrolijk van!
SusanW schreef:Woehahaha... Nou dat is een leuk idee Natascha dH, maar je wilt niet weten hoe lang ik al moest zeuren voordat ik ze eens op mocht halen te paard
Nu hij ziet dat het allemaal wel heel leuk gaat, mag het wel vaker
Maar wie weet in de toekomst!
En Space, ik geloof dat Wim liever die quad heeft, maar hij is wel blij dat de ATB nu kan blijven staan

SusanW schreef:....... maar je wilt niet weten hoe lang ik al moest zeuren voordat ik ze eens op mocht halen te paard
En dat gecombineerd met de factor "man"
Mannen hebben het liefst iets wat naar benzine stinkt
(bestaat dat woord wel
)
Maar ik heb hem eigenlijk gewoon eens overvallen. Hij was weg en ik heb snel Jagger gezadeld. Toen hij terug kwam zei ik: "Doe jij even de draadjes dicht? Ik ga de koeien halen"... Het "Ja, maar" hoorde ik natuurlijk niet meer
En toen hebben we ze in alle rust gehaald en dat ging superleuk. Toen was de 'angst' eraf en nu vindt hij het hartstikke leuk!

Space_nr1111 schreef:Veel PK's maar geen 4 benen het moet rollen en hard gaan

) Grappig dat jullie hem ook allemaal zo leuk vinden. Ik ben ook nog altijd superblij dat hij bij ons is