[WN] Cowboy aan de muur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xannemijn

Re: Cowboy aan de muur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 09:01

Waauw super mooi gedaan zeg op zo'n muur!

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 09:13

Hier ook nog even reageren. Hij is echt gaaf geworden! Super werk van Duke en voor jou echt iets om trots op te zijn. En inderdaad, voorlopig niet verhuizen dus... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 15:43

Vickelientje schreef:
Gaaaaf zeg! Wauw!

Maareh... wat nu als je gaat verhuizen...? Dan moet je je hele muur uitbreken Nagelbijten / Gniffelen Of gewoon nooit meer verhuizen natuurlijk Haha!

Voorlopig woon ik hier net drie maandjes, en woon ik hier heerlijk! Dus aan verhuizen moet ik niet denken (zeker niet nadat ik vandaag van negen tot vier geholpen heb met een verhuizing van een vriendin pfff)
Maar inderdaad , de volgende bewoner zal er misschien met een witte verf overheen gaan, ik moet er niet aan denken. Huilen Ik heb al wel een oplossing er voor bedacht.
duke heeft al een opdracht van mij in de pocket voor volgend jaar, een schilderij. Dat schilderij moet nog ontworpen worden enzo, maar dat is iets voor volgend jaar. Dat schilderij kan ik altijd meenemen..

Noor1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:35

Gaaf hoor! Kan je ook leuk een lijst om heen hangen! Ik wou zelf ook altijd mijn eigen muur beschilderen nooit van gekomen, maar zo mooi had ik het ook niet gekund! Ik weet nu waar ik moet zijn als ik een mooi schilderij wil Knipoog

diertje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 16:58

super mooi zeg!wij hebben op de western experience een jaar of 6 geleden ook een heel groot schilderij met paard met indiaan gekocht en die blijf ik ook altijd nog erg mooi vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 00:41

Noor1986 schreef:
Gaaf hoor! Kan je ook leuk een lijst om heen hangen! Ik wou zelf ook altijd mijn eigen muur beschilderen nooit van gekomen, maar zo mooi had ik het ook niet gekund! Ik weet nu waar ik moet zijn als ik een mooi schilderij wil Knipoog

nee , er komt geen lijst om heen , hij is precies goed zo OK dan! .

Noor1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 20:50

Ja heb je ook gelijk in Lachen Hij is erg mooi en een lijst kan inderdaad het minder opvallend maken (dat het een muurschildering is)!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 20:52

Mooooooooi! Dat zal lekker slapen TS Knipoog

Knap gedaan Duke Haha!