Ik ben met een plukje haar naar de kapper geweest en ik heb advies gevraagd. Nu zit er altijd spul in van L'oreal voor afro haar. Dit blijft er een hele week inzitten en het is zacht!!! Net mensenhaar. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben met een plukje haar naar de kapper geweest en ik heb advies gevraagd. Nu zit er altijd spul in van L'oreal voor afro haar. Dit blijft er een hele week inzitten en het is zacht!!! Net mensenhaar. 
Sjuimpje schreef:Hahaha,
en dan zit ik altijd te lachen om de dressuurmutsen
Jullie zijn echt veeeeel erger!![]()
) paarden staan de hele dag buiten, ook in de blub. Verder komen ze regelmatig in het bos, rond deze tijd ook blub...
Zijn zweetdeken is ook in bruin met beige, en mijn Buddy-jas ook
Zelfs mijn pet heb ik in het beige
Ik heb van Bud bijna alles in bruin en beige...kan ik dan beter donkerbruin nemen of heeft het een andere reden dat beige niet geschikt is?
Freckles schreef:Ja ja Jos zo krijgen ze weer een paar kilometertjes meer met drie staartzakken alleen even een stukje elastiek en klitteband er aan maken en klaar is je vlechtstaartzak![]()
Als het je lukt, heb je wel bekijks!! 

Wat fabienne zegt, even voor een wedstrijd oid wassen en hupsakeetje
Het gaat mij er vooral om dat ik dagelijks erg veel aandacht aan de staart moet besteden omdat het vol zit met zaagsel.
Ik moet het dus vrij regelmatig borstelen, en zoveel staart heeft hij al niet (ik blijf er dus het liefst zo veel mogelijk af). 
XoNo schreef:Trudy, het verkleuren van de staart door bijvoorbeeld urine vind ik niet eens zo'n puntWat fabienne zegt, even voor een wedstrijd oid wassen en hupsakeetje
Het gaat mij er vooral om dat ik dagelijks erg veel aandacht aan de staart moet besteden omdat het vol zit met zaagsel.
Ik moet het dus vrij regelmatig borstelen, en zoveel staart heeft hij al niet (ik blijf er dus het liefst zo veel mogelijk af).
...Gelukkig heeft dat bij de western geen bijbetekenis (stro in de staart in de dressuur levert wel eens opmerkingen op of je paard te koop staat)
Helblauw 

Cassidy"]
[quote="dapperdier schreef:Zo'n vlechtstaartzak...slaat dat niet de plank een beetje mis? Ik dacht dat een staartzak ervoor was om de staart schoon te houden zonder dat er een vlecht in zit, want met een vlecht loopt je het gevaar dat hij erop gaat staan en zijn staart eruit trekt...... Bij een losse staart zou dat alleen een haarpluk zijn.