5 oktober Ysselsteyn M
[/quote]
Ga jij dan twee weken achter elkaar M starten? Dat zou ik persoonlijk niet doen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nickeltje schreef:Ik heb me voor allebie opgegeven.
Als Nick na Neede goed loopt, ga ik Ysselsteyn er gewoon achteraan doen.
Persoonlijk vind ik weinig verschil tussen een week training van Rob en de week er na wedstrijd of 2 wedstrijden na elkaar...
En Rob gevolgd door training gaat steeds prima, meestal de dag na Rob nog een flinke buitenrit ook.

TeeGee schreef:Weten jullie zo of er nog eisen zijn om mee te doen aan een regiokampioenschap??

miss_jumpy schreef:voor volgend jaar veranderen de regels voor de kampioenschappen sowieso. De KNHS heeft gezegd dat de kampioenschappen dan niet perse op de laatste wedstrijd hoeven te worden verreden zodat elke organisatie kan aanvragen om het NK te organiseren. Dus dan zullen de kwalificatieregels sowieso grondig moeten worden aangepast.
Voor dit jaar weet ik verder niet wat de plannen zijn voor de kwalificatieregels.

andrea16 schreef:Als iemand nog een groom nodig heeft voor een wedstrijd in het oosten, stuur me dan maar even een PM!

andrea16 schreef:He ja, gezellig! Hoe meer we richting de herfstmaanden gaan hoe meer crosskriebels ik krijg...

Het kan wel, als het goed blijft gaan probeer ik in de winter een parcoursje te springen denk ik. Als ze dan in maart een B-parcours fijn rondkomt durf ik wel een cross op te geven. Nickeltje schreef:Ik ben blij met aanwijzingen van anderen, zekr als die onderbouwd zijn.
Ik snap je reactie dus ook volledig.
Voor mij betekend opgegeven hebben niet per definitie starten. Als ze na Neede niet fijn voelt, start ik niet, maar als ze wel goed loopt, wil ik de mogelijkheid hebben om ook lekker te kunnen starten en heb ik geen zin in een watlijst een paar dagen van te voren...
Ik ga gewoon aankijken hoe Nick de komende trainingen en Neede doorkomt en hoop in Ysselsteyn gewoon te kunnen starten en anders zeg ik gewoon af.
TeeGee schreef:Weten jullie zo of er nog eisen zijn om mee te doen aan een regiokampioenschap??

.. Doe verder rondom de crossen en daarna het rustig aan met wedstrijden.. Wil eerst weer een fijn gevoel hebben met het springen en dressuren.. Goed oefenen dus