Holten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 09:20

Ik ook, wel gisteren al wat emmers en deken in de auto gemikt.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 09:21

heel veel succes allemaal!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 09:42

mazzeltje schreef:
Alles zit in de auto, hoe krijg ik het voor elkaar. Vraag niet hoe!
Alleen de spullen van Susanne nog, maar desnoods kan ze die nog in haar voetenruimte proppen, hahaahah gelukkig is ze niet zo groot!
Nu even wachten tot johan thuis is met de broodjes, die nog even smeren en dan naar stal.
Uitmesten zodat ik dat niet nog morgenavond hoef te doen en Jip uit het land trekken.
even lekker eten en dan tussen 12 en 1 op weg!
Het schiet nu toch wel op!!!!!!!!!!!

Succes Sas!! Zie je morgen! Beetje minder gespannen nu?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 09:44

fransje23 schreef:
Wat ontzettend jammer (wilde eigenlijk iets anders schrijven Knipoog ) Annemiek. Je had er zo een zin in... Maar ja, nu eerst Omar maar verhuizen en hopen dat hij snel weer helemaal oke is. (kunnen we binnenkort eens samen trainen)

Cookie en ik starten in Holten de 45 km samen met Stephanie en Jolita. De week daarop start Cookie met Ester de Utrechtse heuvelrug.

Mocht iemand een handje over hebben....ik en Stephanie starten zonder grooms...

Hey leuk Franca! Succes morgen! Misschien zie ik je wel bij UHR, ik zit daar op de vetgate! Binnenkort als Omar weer goed loopt gaan we gauw eens trainingsrit maken Tong uitsteken

Er zijn idd best veel afvallers zeg! Nogmaals iedereen die morgen gaat rijden heeeeeel veel succes en plezier. Ik kom wel langs om te kijken en jullie aan te moedigen Lachen

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 09:45

ik heb trouwens nog steeds geen boekje Verdrietig

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 10:40

Opluchting Lenneke!! Haha!

Veel plezier allemaal morgen!!!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 12:47

Fijn dat je paspoort weer terug is zeg... Ik heb hem altijd in dezelfde map zitten, scheelt een hoop gezoek.

De trailer staat klaar, spullen klaar gezet, morgenochtend de auto inpakken en op weg Lachen

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 13:59

K*T, de trailerverlichting valt uit als Annalynn remt Boos!
Dus we kunnen de geleende trailer niet gebruiken Verdrietig
Nu moet ik dus alsnog een andere oplossig vinden... Er heeft iemand een heel lief aanbod gedaan, maar die moet helemaal omrijden ervoor. Is ook zowat. Ik ga dus eerst wat anders proberen.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 14:07

shiot dat meen je, niemand die even een verloopstekker heeft? wrs is dat het probleem...

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 14:30

Verloopstekker?

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 14:33

Inderdaad even goed naar die stekker kijken. Even de contacten schoonmaken en eventueel even een schuurpapiertje er langs etc.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 14:46

of contactspray dat wil ook nog wel eens helpen als de stekker is schoongemaakt!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 15:00

soms heb je stekkers die net wat minder pinnetjes hebebn dan de aansluiting (mijn pa heeft dat bijv aan zijn auto voor de caravan) dan werken de lichten van de trailer niet, met ene verloopstekker dus wel...

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 15:11

Ah ok, maar dat blijkt het niet te zijn dus.. De lichten werken nl wel, totdat je de rem intrapt van de auto. Dan gaan de lichten ineens (bijna) uit.
Het zit waarschijnlijk in de massa van de trailer zelf. Stekkers zijn nl van beide goed (heeft de stalhouder getest met apparaatje daarvoor) dus het moet ergens in de bedrading zijn. Maar dat vinden we nooit meer nu.
Irritante is dat deze trailer al vaker problemen heeft gegeven (liet de zekeringen van de auto eruit springen) en toen hebben ze de bedrading vervangen, maar blijkbaar zit er nog steeds iets.

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 19:32

Zo ik ben er helemaal klaar voor.
Iedereen heel veel succes morgen!!

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 20:19

Ik ben er ook klaar voor. Morgen om 07.15 de grooms ophalen, en dan om 08.30 met de trailer weg.

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 22:42

Heel veel plezier allmaal, dat jullie allemaal maar een mooie en goede rit mogen rijden. Hup Mich, nog 3 puntjes !!!! Go jij! Go jij!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 19:53

Ik ben weer thuis.
Na heel wat tegenslagen tijdens de voorbereiding is alles verder goed gegaan.
Anouar had wel een B bij de voorkeuring, door het vele stilstaan in het kleine paddockje was het been met de wond wat stijf geworden.
Maar zoals ik wel verwachte werd dat tijdens het lopen beter en kreeg hij de keren daarna gewoon een A.

De wedstrijd ging verder goed. Lekker samen gereden met een aantal mensen en Anouar had er goed zin in.

Verder zijn de achterijzers aan de achterkant nog maar een mm dun Nagelbijten / Gniffelen Ze zaten er wel al 7 weken onder, maar ik vind het toch wel hard slijten.

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:05

Zo ik ben ook weer thuis.
Osthar had bij de voorkeuring een HF van 40 en een A voor locomotie.
Na in de eerste kilometer na de start er afgevallen te zijn. (mederuiter viel met haar paard, en die van mij vond dat eng) Kon ik mijn paard een kwartier verderop ophalen bij een boerderij, er was een man zo lief om mijn paard even te vangen. Dus helaas gelijk al erg veel tijd verloren. Maar gelukkig hadden beide paarden niets dus konden we onze weg vervolgen. De P/A kwam al snel in zicht. dus 1.5 kilometer voor de P/A gaan stappen en bij de P/A HF van 48. Dus gelijk weer verder. Toen waren we alweer bij het bordje 2 km voor finish. Nog even doorgedraaft en daarna gaan stappen tot de finish. Bij de finish had hij een HF van 53 en bij de nakeuring een HF van 46, en wederom een A voor locomotie. Dus onze kennismakingsklasse goede volbracht met een gemiddelde snelheid van 9.450 km/p.u
Ik ben dik tevreden! Haha!

Lenneke gefeliciteerd met je fijne rit!

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:08

Lenneke_ schreef:
Verder zijn de achterijzers aan de achterkant nog maar een mm dun Nagelbijten / Gniffelen Ze zaten er wel al 7 weken onder, maar ik vind het toch wel hard slijten.

Waarom ga je met een beslag van 7 weken oud zo een wedstrijd starten? Ben je dan niet bang een ijzer te verliezen etc?

Ik laat Cookie zowieso om de 6 weken beslaan ook al zijn de ijzers nog niet af. Haar voeten groeien als kool en ik wil niet dat de beenstand teveel veranderd.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:14

zo net thuis
ben ook thuis, maar was weer ene leuke en lange holten dag OK dan!
toen vanochtend om half 4 de wekker ging en ik om kwart over 4 in de auto stapte dacht ik daar ff anders over, maar de deelnemers (muv 1 maar dat hou je altijd) hebben het helemaal goed gemaakt Ja
deelnemers bedankt en fam de weerd thanx voor 20x holten Lachen

sabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:17

@ Lenneke; Heel erg gefeliciteerd met het uitrijden van je rit!
@ BibiSmurf; Ook gefeliciteerd, en erg nette waardes hoor!

Ik heb vandaag mijn eerste klasse 2 gereden. Eerst nog even spannend of ik wel kon starten..... cap vergeten, dom dom! Maar gelukkig cap van iemand kunnen lenen, echt geweldig fijn!! En de rit ging verder heel erg lekker! Jarc was super relaxt en heeft heerlijk gelopen. Ik vond het fijn terrein en mooie route.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 20:19

fransje23 schreef:
Lenneke_ schreef:

Waarom ga je met een beslag van 7 weken oud zo een wedstrijd starten? Ben je dan niet bang een ijzer te verliezen etc?

Met gewone ijzers had ik het idd niet gedaan. Maar deze zaten er nog gewoon heel goed onder. Alleen dat ze zo hard zouden slijten had ik niet verwacht.

Voor alle andere die de rit naar tevredenheid hebben gereden: gefeliciteerd

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 20:21

Ik heb heel wat bokkers gezien

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:31