Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Was erg leuk heb het zelf nog nooit gedaan maar zit er wel hard over na te denken hoor
woeliej schreef:ik ben ook afgekeurd..![]()
De vorige eigenaar van m'n pony (heb de pony nog niet zo lang) bleek 3 jaar lang het enten te hebben verzaakt en hij was dus een 'bron van besmetting'...
Ik weet ik had het na moeten kijken maar ik was er gewoon vanuit gegaan dat het goed was, dat was me immers ook verteld..
Maargoed ik heb dus m'n kennismakingsrit niet kunnen 'rijden'. Heb ik nou m'n kennismakingsrit verspeelt zegmaar of mag ik die als ik het voor ommen wel voor elkaar heb nog een keer rijden?

SplashIsLief schreef:Ik heb echt genoten, veel bokkers ook voorbij zien komen!
Ineke2 schreef:Waar stond jij dan splashislief?
Ik ben 37ste geworden met 10,134 km p/u
Bij de voorkeuring had ik een hartslag van 36, bij de P/A 56, bij de finish 52 en de nakeuring 44
Verder was alles ook goed, dus ik ben superblij
Karin schreef:Ah, ik hoorde van die file op de A12. Bermbrand toch? Ik moest nog denken aan de mensen die van de wedstrijd kwamen...
AnneOmie schreef:SplashIsLief schreef:Ik heb echt genoten, veel bokkers ook voorbij zien komen!
Sorry Anouk, heb amper de tijd gehad om je gedag te zeggen!!
Ben vandaag gelukkig vrij. Sta zelf helemaal stijf van de spierpijn. Ga zo naar Omar om die even te checken. Hij krijgt vandaag een massage (mijn masseuse komt langs). Ik helaas niet
Heb behoorlijk last van spierpijn, maar ga straks even naar de sauna. Paardlief huppelde al weer vrolijk door de paddock, vanmiddag mag ze het land weer op.
maarja dat mocht de dag niet verpesten want was evengoed super!
wennie schreef:Jij stond geloof ik naast mij met de trailer
Sneu dat je niet mee kon doen, vind wel dat je een erg leuke pony hebt.
Was jij van die arabier ( ?! ) die ook zo lastig was met trailer op en af? Zo ja, nog bedankt dat jullie wouden helpen
Ging jou rit wel goed?
Maar was wel erg teleurgesteld.. had me zo op de rit verheugd!
SplashIsLief schreef:AnneOmie schreef:Sorry Anouk, heb amper de tijd gehad om je gedag te zeggen!!
Ben vandaag gelukkig vrij. Sta zelf helemaal stijf van de spierpijn. Ga zo naar Omar om die even te checken. Hij krijgt vandaag een massage (mijn masseuse komt langs). Ik helaas niet
Geeft niet hoor!
Ik ben jaloers, ik mag vandaag gelijk 2 tentamens maken en er ook nog 2 leren
Ben net thuis van stal, volgens mij ben ik nu zelf spierbevangen zeg
Omar stond er goed bij gelukkig
Hij heeft heerlijk zo'n 3 uur in de paddock gestaan en in stapmolen. Vanavond ga ik weer! Ik zie je denk ik wel in Kootwijk, jij start daar toch met Nuut?
Ook een heerlijke voorbereiding...woeliej schreef:wennie schreef:Jij stond geloof ik naast mij met de trailer
Sneu dat je niet mee kon doen, vind wel dat je een erg leuke pony hebt.
Dankje!Was jij van die arabier ( ?! ) die ook zo lastig was met trailer op en af? Zo ja, nog bedankt dat jullie wouden helpen
Ging jou rit wel goed?
) is van mij. SplashIsLief schreef:Mooi dat Omar er goed bij staat en neem zelf een lekker bad ofzo!
Als het goed gaat met Nuut start ik in Kootwijk. Even afwachten hoe het gaat, ze hoest nog een beetje en wil geen risico's nemen!

AnneOmie schreef:SplashIsLief schreef:Mooi dat Omar er goed bij staat en neem zelf een lekker bad ofzo!
Als het goed gaat met Nuut start ik in Kootwijk. Even afwachten hoe het gaat, ze hoest nog een beetje en wil geen risico's nemen!
Ik heb helaas geen bad, alleen maar douche
Hoop dat Nuut zich snel weer beter voelt!!