renskek schreef:Gitta1977: mooie foto's! Wil je misschien ook nog even kijken voor nummer 151?
Mag ik ook kijken?
150 of 151.. Ik weet het niet zeker.

Anders heb ik je niet...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
renskek schreef:Gitta1977: mooie foto's! Wil je misschien ook nog even kijken voor nummer 151?

? 
(creatieve moeder heb je btw)
)
)
Had 2 weigeringen en 11 voor tijd.. Normaal weigert ze nooit eigenlijk..
Naja, baalde er flink van en was ook echt boos, daarna heb ik haar echt het parcours doorgejaagd om niet uitgebeld te worden
(Had wel effect, verder sprong ze weer foutloos rond)

Dus wat te laat van start gegaan, maar nog wel binnen de tijd gereden.. 

nina62 schreef:@H_Schipper Heb je niet meer foto's gemaakt dan die op je site staan? Bijv van nr 49 en 105?
Kan ik ook een foto krijgen zonder copyright? Vind em namelijk erg leuk! (kan ook wel even via PB
) 
en vond hem best leuk, paard mooi attent met de oortjes naar voren alleen ikke met de cap voor de ogen, moest hem bijna na iedere hindernis weer omhoog doen hahaha,..

_Lorette_ schreef:Ik zag je nog langs crossen, Jitske.
Jammer van het springen... Ik probeerde nog een beetje te volgen hoe je de cross reed, maar dat lukte niet helemaal.![]()
Bij iedereen die langs kwam vroeg ik me af of het een bokker zou zijn. Ik ken jou van het SHT, maar verder weet ik maar van heel weinig mensen dat het bokkers zijn. Dan ken ik de boktnaam wel, maar verder kom ik niet.

_Lorette_ schreef:Bij iedereen die langs kwam vroeg ik me af of het een bokker zou zijn. Ik ken jou van het SHT, maar verder weet ik maar van heel weinig mensen dat het bokkers zijn. Dan ken ik de boktnaam wel, maar verder kom ik niet.
Heb je mij nog gezien? (met logo)
_Jitske_ schreef:
Waar zag je me ergens in de cross?
En je mag me best aanspreken, ik bijt niet

) andrea16 schreef:Breunis: leuke foto in de Stentor!

_Jitske_ schreef:andrea16 schreef:Breunis: leuke foto in de Stentor!
Wat is de Stentor?
Krant ofzo?

)

)