Gaan er nog mensen naar het Drents Friese woud?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuperSmurf

Re: Gaan er nog mensen naar het Drents Friese woud?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:49

BonBon schreef:
Oh, ik vond al dat wij zo snel waren. En dat alles zo makkelijk ging (behalve de weg vinden +- 1 km na de start). Maar dat scheelt ook nogal 32,5 km of 25 km..... Nou ja, ik vind dat we toch met vlag en wimpel zijn geslaagd, ik ben super tevreden over de rit. Lachen

Wij hebben de rit wel uitgezet met gps, maar weliicht door het slechte bereik is het niet helemaal goed gekomen? Ook mobiel waren wij amper te bereiken en hadden meer niet dan wel een provider. Hoe het komt dat de afstand af wijkt? Geen idee... Ik weet van chantal dat de gps af en toe inderdaad voor haar gevoel niet helemaal goed liep. Dat zou kunnen verklaren waarom de afstand anders was...

Volgend jaar gebruiken we een stafkaart en wie weet.. kunnen we de route vooraf door iemand laten berekenen of iets dergelijks. Uitzetten met gps is dus ook niet altijd even betrouwbaar..

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 16:12

SuperSmurf schreef:
Uitzetten met gps is dus ook niet altijd even betrouwbaar..

Dat klopt, omdat je (afhankelijk van de kwaliteit van je gps ontvanger) onder bomen niet altijd even goed ontvangst hebt Knipoog

Vandaar dus ook dat een aantal met gps rijdende mensen de route wel vonden kloppen. Omdat die onder dezelfde bomen doorgingen Knipoog

GPS betrouwbaar in het bos? Alleen als je uitstekende apparatuur hebt. En nee, dat zijn die endurance dingen niet mijns inziens.

MoReQuarabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 16:40

Pinacolada schreef:
MoReQuarabs schreef:
Misschien krijgen we dan nog een diploma toegestuurd?

Heb ik hard hoofd in eigenlijk..ik zou die kaart ook nog krijgen toegestuurd..ben benieuwd of er een diploma bij zit.

Heb bericht gehad van de organisatie, diploma's en vetkaarten worden toegestuurd.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 16:50

Hey hoe zit het met een aandenken? Krijgen we die ook nog? Dat vond ik wel jammer hoor! Ik vind dat juist altijd zo leuk bij Endurance, die aandekens! Ja

MoReQuarabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 16:53

Uhm, niks over gehoord, ook niet gevraagd want dat van die aandenkens wist ik niet.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 17:56

Bij een slechte ontvangst van GPS apparatuur zou je toch eerder verwachten dat er te weinig kilometers ipv te veel worden geregistreerd?

Een aandeken is reglementair verplicht. Ben benieuwd wat daar nog van gaat komen...

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 18:04

Alytuiere schreef:
hier staan de foto's die Lysbeth (shetlandlove) en ik gemaakt hebben, komen er nog meer bij als ik het snoertje van mn camera weer gevonden heb Knipoog

http://www.picturetrail.com/alytuiere

Zijn hier foto's bij die vanuit de startauto gemaakt zijn? Vind ze wel maf!! Haha!

geezzzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 18:39

Mooie foto's, ook een aantal erg mooie van mij en Gin. ben ik erg blij mee, bedankt!!! Pling

Alytuiere schreef:
hier staan de foto's die Lysbeth (shetlandlove) en ik gemaakt hebben, komen er nog meer bij als ik het snoertje van mn camera weer gevonden heb Knipoog

http://www.picturetrail.com/alytuiere

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 19:25

Ik kan trouwens die link van de foto's niet openen...
iemand een idee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 17:26

jeddah schreef:
Hey hoe zit het met een aandenken? Krijgen we die ook nog? Dat vond ik wel jammer hoor! Ik vind dat juist altijd zo leuk bij Endurance, die aandekens! Ja

Niet gekregen? Ik was helaas niet bij de uitreiking, moet zelf sowieso nog mijn prijs ophalen, als die niet is mee genomen door een kennis. Het seceteriaatadres, is dat bij de manege?

araber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 19:36

Het secretariaat adres is bij kelly. ( uitgeest, noord holland, half uur van amsterdam) De manege is alleen de locatie, niet de organisatie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 15:29

Hmm, om nou naar N-H te rijden voor een wormenspuit Tong uitsteken

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 15:55

@judith: reed jij kennismakingsklasse of klasse 1? Kennismakingsklassers krijgen namelijk geen prijs. ( en idd; volgens mij is het goedkoper om zelf een wormenspuit te kopen Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 15:59

Nee, klasse I. Ben negende geworden, dat zou een wormenspuit zijn volgens mij.

Het kan zijn dat een collega van mijn vader hem heeft meegenomen.

Anders kan ik inderdaad net zo goed zefl een kopen Tong uitsteken

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 11:10

SuperSmurf schreef:
@judith: reed jij kennismakingsklasse of klasse 1? Kennismakingsklassers krijgen namelijk geen prijs. ( en idd; volgens mij is het goedkoper om zelf een wormenspuit te kopen Knipoog )

Wanneer worden die kaarten thuisgestuurd? En diploma's? Heb nog niks binnen gekregen namelijk

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 12:12

nee ik ben ook nog niet echt thuis geweest en heb dus nog geen tijd gehad om alles te posten.

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:28

Ik heb mijn diploma nu ontvangen, maar mijn vetkaart niet Verward
(Misschien dat die nog opgestuurd kan worden?)

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:30

En wanneer komen jullie de troep opruimen. Het bos hangt vol met gele plasticjes en kilometerbordjes. Ik neem af en toe het 1 of andere mee maar er hangt nog genoeg.
Ik had het wel zo netjes gevonden als die lintjes waren weggehaalt en ik denk staatsbosbeheer ook. Als je een volgend jaar nog eens terug wilt komen......

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 12:49

@ Napie; sorry maar dat hebben we al lang al gedaan.. Heb je ook al gepb't aangezien je dit bericht ook al per pb naar me had opgestuurd. Ik weet niet wanneer jij er bent geweest, maar we hebben vorige week dus al alles weg gehaald..

@ desitiny; daarvoor moet je even chantal ( lars ) pb'en of mailen, die heeft jouw vetkaart. Ik had alleen de diploma;s en de vetkaarten van de mensen die een envelop hadden ingeleverd

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 15:17

Ik ben gisteren en eergisteren nog in het bos geweest. Er waren meer mensen die het zijn op gevallen

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 13:13

Zoals ik je ook al in pb heb gezegd gaat Chantal morgen mountain biken in het gebied. Zal haar dus vragen of ze deze stukken langs wil gaan. Het is in ieder geval geen opzet geweest en we dachten echt dat we alles eruit hadden gehaald. Voor zover ik weet waren we ook echt alle routes langs gereden, maar dan zijn we blijkbaar toch een deel vergeten..

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 21:17

misschien een kleine tip vanuit ervaring in holten
posten al een groot gedeelte van klintjes en bordjes laten verwijderen waar zij langsokmen nadat de laatste ruiter geweest is
tip 2 de dag na de wedstrijd alle routes rijden en alles weghalen voorkomt ene hoop ergenis een verdwaald lintje is dan niet zo erg, misschien dat je hiervoor ook nog wel hulp uit d eomgeving kunt krijgen als je daar mensen kent...
maar ook ik werd er op stal op aangesproken of endurancemensen altijd op deze manier met het bos omgaan, jammer is dat.....

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 14:09

We hadden het sowieso nooit in 1 dag gered, daarvoor waren het te veel routes. Het zou dus sowieso onmogelijk zijn geweest om alles op maandag eruit te hebben.

De posten komen nergens langs, die werden opgehaald en zaten op punten die vlak aan de weg waren.

Het is ook inderdaad erg jammer dat het niet gelijk op maandag weg was, maar we hebben echt zo hard mogelijk gewerkt om alles er zo snel mogelijk uit te krijgen..