[WN] Nou dan begin ik er maar even over.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 16:29

Maar niet zo lang met jou aan het hoofd, dus dat mag je niet vergelijken

Cer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 16:30

Staat Peter aan het hoofd...denk je...

10y

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 16:51

Cer schreef:
Staat Peter aan het hoofd...denk je...

Of denkt hij ??

PeterV

Re: Nou dan begin ik er maar even over.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 16:51

Hoofd, hallo dames, nu gaat het mijn pet te boven hoor.
Maareuh,

Zit net even te kijken naar de lees meter. 224 geplaatste berichten, en 3070 maal bekeken.
Hum, 3070 – 224 = 2846 gelezen
Trek daar is 2000 keer lezen vanaf, van die gene die ook berichten geplaatst hebben, die alleen om op de hoogte te blijven van het verloop van het topic, dan blijft er nog 846 maal bekeken over.
Trek daar weer eens 500 lezers vanaf, en dan moeten wij denken, aan BV de schoonmoeders die ook een poging doen, om het te snappen, maar uiteindelijk zich blijven aansluiten bij de over gebleven 346 lezers.
Trek daar weer eens de mis klikkers vanaf, die eigelijk het topic er onder of er boven wilde aanklikken, ik schat zo,n 200 dus dat maakt 146 lezers.
Persoonlijk denk ik dat er ook nog wel wat andere bokt forum bezoekers zijn die dachten ach laat ik is op western kijken, euuuh zo’n emmm pak um beet 144 stuks, dit maakt nog dat er nog twee lezers over zijn, waarvan ik niet weet waar ik die bij moet indelen dus noem ik deze maar de dubieuze in dit verhaal.

Net echt western dubieuzer kan het niet, maar ben blij dat deze toch meelezen.

Klaasje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 16:54

Maar dit topic was toch bedoelt om de Westernopleidingen?

PeterV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-06 16:56

klaasjuhhh schreef:
Maar dit topic was toch bedoelt om de Westernopleidingen?

Klaas, een weekje met Blaze, ik denk dat het jou wel is heel goed kan gaan doen.

Klaasje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 17:00

Ohjee...

Tsjah...Ben nou eenmaal een beetje blond van binnen

Halloway

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 17:05

Voor mij word het steeds duidelijker wat de Federatie te doen staat.

1. Zich aansluiten bij de KNHS. (KNHS westernfederatie)

2. Stoppen met een overkoepelend orgaan te willen zijn, maar beginnen een vakbond te worden voor verenigingen Trainers Manegehouders en natuurlijk de indviduele westernruiters.

3. Stoppen met het organiseren van wedstrijden, dat is aan de verenigingen niet aan een vakbond.

Ik zie in ieder geval geen andere mogelijkheid om alle neuzen een kant op te krijgen op korte termijn.

djmaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 19:25

@ iedereen, ik heb vanmiddag het verlossende woord gekregen en er is inmiddels een offerte van een maatschappij onderweg naar mij. Men snapte niet waar deze adviseur zijn motivatie op heeft laten berusten het was totale non info waar ik hem wel het een en ander over zal mededelen . Het is zoals Anja,Jos, Iski (en ik zal nog wel een paar vergeten) al eerder hebben geschreven. Iski heeft een apart topic gestart waar hij uitlegt hoe een en ander in elkaar steekt. Ik ben blij dat iedereen zo meegedacht heeft en we kunnen nu weer naar de orginele discussie overgaan die begon met Het behalen van het diploma western- instucteur en de rol (of niet ) van de WRAN daar in. De verzekering vormt geen struikelblok wat betreft het diploma maar wel wat betreft particulier of beroepsmatig lesgeven.

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 22:35

Citaat:
@ PeterV:Dus, uiteindelijk zijn hier geen verliezers in het spel, omdat wij er wat proberen van te maken.
9 dec dit jaar, ben ik al 23 jaar getrouwd, duseuuuuh zeg niet dat het niet werkt.
30 jaar western sport in het land, en hoe werkt het?

PV gaat hier z'n huwelijk met sport vergelijken....hij zal TOPsport bedoelen

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 22:39

Citaat:
@Djmaris:De verzekering vormt geen struikelblok wat betreft het diploma maar wel wat betreft particulier of beroepsmatig lesgeven.

Kan kloppen...alleen kan het dus zijn dat een verzekeringsmaatschappij een diploma/certificering als voorwaarde stelt voor het aangaan van de verzekering voor de beroepsmatige trainer. Maar dit kun je opnieuw bij jouw verzekeringsmaatschappij navragen. Mocht dit dus het geval zijn...tja dan zijn de rapen gaar vrees ik.

djmaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 00:11

@ Iski, misschien dat interpolis die voorwaarde is gaan stellen, maar naar wat ik vanmiddag hoorde zijn er ook maatschappijen die dat niet eisen, wat particulier lesgeven betreft ben je niet wa verzekerd als iemand wat krijgt tijdens je les met dien verstande dat er dan wel iets te verwijten moet zijn geweest bv iemand niet vertellen dat dat specifieke paard bokt als ie een te harde aansporing krijgt, als de ruiter dan valt is dat de instruktie te verwijten en kun je daarvoor aansprakelijk gesteld worden als mensen er aan denken overigens ze moeten het zelf aanhangig maken. Het werd vergeleken als rijden zonder rijbewijs in een auto en iemand anders betrekt jouw bij een ongeluk, ben je dan altijd schuldig, wat ze mij nu vertelde is dat je wel een bekeuring krijgt voor rijden zonder rijbewijs maar niet dat je verwijtbaar gedrag had. Op het moment dat je een beroepsongevallen verzekering hebt is het anders omdat het dan wel verzekerd is. Maar ik heb nog niets definitief, voor hetzelfde geld draait alles weer om ik wil eerst keiharde letters op papier zien voor ik het geloof. Maar ik ben toch wel blij hihihi