Sommige klasses zullen wat minder gevuld zijn, dat heb je met nog kleinere (maar hard groeiende en bere gezellige
) clubs. Aan de andere kant waren sommige onderdelen ook zeer goed gevuld. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) clubs. Aan de andere kant waren sommige onderdelen ook zeer goed gevuld. jeddah schreef:Maar de voorondes zijn nu toch alleen maar voor de WRAN onderdelen geweest? Dan kan de WRAN toch zelf besluiten dat de eerder gereden shows tellen? Daar hoeven de rassen verenigingen toch niks mee te maken te hebben? Of snap ik er nou alweer niks van...?
)
Sugarmiss schreef:Ik denk dat ik Blaze snap en ben het wel met hem eens (jawel)
Eén NK voor alle rassen onder de plu van de Federatie, uitgevoerd door de WRAN/SWRN.
Geen voorrondes, maar deelname dmv punten die in eerdere wedstrijden zijn verdiend. Hieronder vallen dan de WRAN-wedstrijden, maar ook alle rassenshows.
Benodigde puntenaantal wordt door de Federatie jaarlijks vastgesteld en ruim voor het NK bekend gemaakt.
Adminstratieve verwerking behaalde punten ligt ook bij de Federatie aangedragen door de rassenverenigingen c.q. WRAN. Ik kan me zelfs in denken dat de ruiters dit zelf doorgeven als een rassenorganisatie hier niet aan mee wil werken.