[SGW] SGW Bathmen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Re: SGW Bathmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 11:31

Weten jullie trouwens welke fotograven er waren? Ik weet alleen dat www.paardinbeeld.com er stond, maar die heeft geen foto's van het water en daar heb ik er ook 1 gezien!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 12:16

Mijn vader heeft idd ok iemand bij de waterbal gezien
(stond naast mn pa)

Liezjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 12:24

hindernis 4 was iid ook moeilij, omdat die naar benden liep, en hij stond ook nog eens vierkant...

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 12:28

Ik heb ook gereden gister.
Met martino utopia ging het echt fijn, dressuur 168pnt foutloos in de cross en foutloos met springen. Wel 5sec buiten de tijd in de cross.
We werden 3de.
Prodeo begint een beetje veel praatjes te krijgen met sgw wedstrijden.
Hij snapt eindelijk het spelletje, maar nog niet goed genoeg, haah,
Met dressuren gallopeerde ie steeds aan en was echt vervelend, kreeg 163pnt. Springen had ik al helemaal niets te vertellen en dat werden 2balken.
Crossen ging echt super. Ruim binnen de tijd en foutloos.
gr margo

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 14:25

Ik vond het trouwens niet zo'n lastige cross, in het L was eigenlijk alleen 7 en 8 (de op- en afsprong combinatie) pittig. Vrij kort ook, 2200 meter.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 14:48

Voor de B vond ik er wat pittige sprongen inzitten, hindernis 3 was best hoog, 6A en 6B waren ook L sprongen. Maar verder goed te doen!

Oja, schiet me ineens te binnen. Ik was de cross aan het verkennen met mijn vader en toen zei ik van: goh, wat praat die omroepster toch duidelijk. Zegt mijn vader: ja, dat is volgens mij die nieuwslezeres van TV Oost. En volgens mij was zij het echt, haha.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 14:52

3 was die bosuitsprong toch? Die vond ik niet zo hoog, 6 stond idd goed aan de maat.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 15:00

hindernis 3... dat was als je het bos uit kwam. Voor de hindernis lag dan nog een boomstam.

Wij stonden daar net bij te kijken het paard dat die sprong meest nemen tegen die boomstam die ervoor lag aan knalde met zn voorbenen. Het klonk gelukkig ernstiger dan dat het was

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 15:02

Hoe ging t bij jullie?

Het B was vrij makkelijk vond ik; ik heb overal waar mogelijk het L alternatief genomen *o/* was best gaaf! Tussen de bomen bij (ik geloof) hindernis 12 heb ik ook de L sprong gepakt deze was echt 't makkelijkst, want die stomme bomen stonden best wel in de weg bij die hindernissen haha. Hoe ging t M en Z daar? Was best lastig geloof ik... De waterinsprong lukte ook zo goed als (nét over de boom) in een keer.

In t B werd er best matig gesprongen: na het dressuur stond ik 27e vd 30 (Pasjha heeft zich behoorlijk misdragen tijdens de dressuurproef) en ik had ook 1 balk in t springparcours, de cross ging dan wel super en precies op tijd. Maar ik ben dus toch boven onze verwachting uiteindelijk 3e geworden! Zie je wel wat de onderdelen kunnen schelen. Ik heb nou wel echt t gevoel dat we zo goed als L klaar zijn. Dus als Wanroy doorgaat (!?!) ga ik daar denk ik maar L starten.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 15:03

dat zou ik niet doen Eventinggek. Indoor cross is echt heel wat anders, ze zijn er erg kijkerig meestal.

Ik was trouwens 7e (met prijs), 152 en middenmoot dressuur, 2 balken en foutloos binnen de tijd in de cross.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 15:06

6a & b waren idd best flinke sprongen! Het aanrijden was wel n beetje wazig vond ik, omdat je a schuin moest springen. Op zich sprongen ze zich wel heel fijn.

Lielle: daar was ik idd toch nog n beetje over aan t twijfelen.. dus advies is toch niet doen? Pasjha kan zich idd wel best erg aanstellen als iets m niet zint....
Wel gefeliciteerd trouwens!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 15:12

ik zou ook geen Lstarten op de indoor cross!Valt echt tegen hoor, om daar de eerste keer L te starten. Het is kort wenden en alles is vlug achter elkaar. Het is moeilijk om lekker in je ritme te komen, en daardoor wordt er nog weleens geweigert.
gr margo

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 16:15

Ik heb het overleefd!
Vorig jaar de stomme fout gemaakt om 1 rotboomstammetje niet te nemen,dit jaar een ** weigering op 4! Dat zoiets nou weer nodig is voor ik weer wakker ben..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 18:34

chantal_cs schreef:
Ik ben nog steeds sjaggie dus maar een kort verslagje van mij...

Dressuur ging best oke, 150 pnt.
Inspringen voor het springen ging ook lekker! Parcours ging kwa controle ook nog niet eens slecht maar Cheval vond het kennelijk niet nodig zijn p*ten op te tillen waardoor ik met 6 balken aan de finish kwam, voor mij geen cross dus........

Jeetje Chantal wat super balen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 18:37

Ik dacht dat de omroepster van de cross Cora Sens *geen idee of ik het goed geschreven heb * was..
De omroepster bij het springen van zondag was Emmy's moeder

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 09:22