[WN] Let op! aanvragen startnummers

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:01

PeterV schreef:
Ja, of 25,00 euro, zie hier boven

Euuhhhh, als eventueel toekomstig voorzitter zul toch wel een voorbeeldfunctie vervullen en lid moeten zijn van de vereniging die je voorzit Verward Haha!

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:06

vera schreef:
Euuhhhh, als eventueel toekomstig voorzitter zul toch wel een voorbeeldfunctie vervullen en lid moeten zijn van de vereniging die je voorzit Verward Haha!

Ik ben wel lid hoor, ik heb het over paarden die niet op mijn naam staan.

Groetjes Peter

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:18

Ja dat is inderdaad lastig; dan moet iedereen van je gezin lid worden van de WRAN......sorry, had het niet goed gelezen Bloos

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 10:55

vera schreef:
Ja dat is inderdaad lastig; dan moet iedereen van je gezin lid worden van de WRAN......sorry, had het niet goed gelezen Bloos

Nu ik het even rustig op mijn zelf in laat werken, is het eigelijk te zot voor woorden wat er eigelijk allemaal gebeurd.
Welke belangen liggen hieraan nou werkelijk ten grondslag vraag ik mijn af.
Komen wij op deze manier ooit af, van de in het westernland ontstane eilanden structuur.
Is het nou zo moeilijk om op een bepaalde manier met elkaar samen te werken, dat de westernsport nou eens werkelijk ten goede gaat komen?
Het grappige is dat ik een uitnodiging ontvang voor de ledenvergadering van de DRHA, en vraag mijn zelf af, waarom ik daar heen zal gaan. Ik ben mij meteen weer bewust van het verschil tussen een stichting en of een vereniging.
Ik heb nou niet echt het gevoel dat ik als lid, enige inbreng zou kunnen hebben, in deze op de toekomst gerichte beslissing.

Stukje uit de brief,

Wij als bestuur van de DRHA vinden dit voor de leden een zodanige wijziging, dat wij hier niet mee akkoord kunnen gaan. De komende algemene ledenvergadering, te houden op 16 januarie 2005 om 13.00 uur te Vorstenbosch, als punt voor toelichting in willen brengen.

Wij hopen jullie te zien op 16 januari in Vorstenbosch.

Als punt van toelichting. Tjonge jonge, dus met andere woorden, Leden wij weten wat goed voor Nederland is, en hebben het besluit voor jullie genomen.

Peter

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:00

Persoonlijk vind ik het dan weer lovenswaardig dat de DRHA de kont tegen de krib gooit en niet klakkeloos akkoord gaat met door anderen besliste wijzigingen waar ze zelf geen toestemming voor hebben gegeven. Ik denk dat de DRHA beslist wil samenwerken, echter ook verantwoordelijkheid dient af te leggen bij hun moederorganisatie, die toch wat belangrijker is dan wat er hier in Nederland gedaan wordt. Voer startnummers in, allemaal goed en aardig, maar doe het dan gratis.

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:03

SuzanneAAHCH schreef:
De omroeper en de doorman kunnen dan toch niet zien op welk paard je op dat moment zit? Ik ga er van uit dat die niet alle paarden van iedereen kunnen herkennen... Die kunnen alleen zien welk nummer het paard aan het zadel heeft hangen...

De enigste manier om dat te ondervangen is de doorman een scanner geven en elk paard wat de ring in gaat te scannen. Als dit moet is het te zot voor woorden.

Als je met een ander paard start dan welke je opgegeven hebt heet dit volgens mij fraude en mag je van mij als ze je betrappen (door bv steekproefsgewijs paarden te scannen) geschorst worden.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:11

Cassidy"]
Persoonlijk vind ik het dan weer lovenswaardig dat de DRHA de kont tegen de krib gooit en niet klakkeloos akkoord gaat met door anderen besliste wijzigingen waar ze zelf geen toestemming voor hebben gegeven.
[/quote]

Persoonlijk vraag ik mijn zelf af welke krib hier afgeschermd wordt.

[quote="Cassidy schreef:
Ik denk dat de DRHA beslist wil samenwerken, echter ook verantwoordelijkheid dient af te leggen bij hun moederorganisatie, die toch wat belangrijker is dan wat er hier in Nederland gedaan wordt. Voer startnummers in, allemaal goed en aardig, maar doe het dan gratis.

Okay, dus geen concessies willen doen, over het nu te ontvangen office fee.
Misschien is hier de krib gevonden.

Peter

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:15

PeppySan schreef:
De enigste manier om dat te ondervangen is de doorman een scanner geven en elk paard wat de ring in gaat te scannen. Als dit moet is het te zot voor woorden.

Als je met een ander paard start dan welke je opgegeven hebt heet dit volgens mij fraude en mag je van mij als ze je betrappen (door bv steekproefsgewijs paarden te scannen) geschorst worden.

ja idd fraude maar elk paard heeft een chip toch?? en wanneer je op een wedstrijd komt moet je nog steeds je paspoort meenemen daar staat het chip nummer ook in! dus dat is niet zo moeilijk omdat te achterhalen. maar moeten we wel die kant op?????? vind dat dat je eigen verantwoordig is! en wat die omroeper betekend die weten nu ook de naam van het paard waar je op rijdt??? dat geef je nu ook door op het inschrijvings formulier?????

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:19

Cassidy"]
Persoonlijk vind ik het dan weer lovenswaardig dat de DRHA de kont tegen de krib gooit en niet klakkeloos akkoord gaat met door anderen besliste wijzigingen waar ze zelf geen toestemming voor hebben gegeven.
[/quote]

[quote="JanT schreef:
Ik denk dat het grootste probleem is dat de DRHA het de laatste tijd zo druk heeft gehad met de interne veranderingen dat ze zijn vergeten zich te verdiepen in de FNW. De DRHA heeft zich in de persoon van Paulus Beurkens en Paul Meyer altijd met veel energie ingezet voor het tot stand komen van de FNW.
Ook de centrale wedstrijdorganisatie en de eventuele problemen die dat kan geven bij de NRHA zijn toen besproken.
Er is met de diverse verenigingen een overeenkomst gesloten waar iedere vereniging zich in kon vinden.
Het kan toch niet zo zijn dat wanneer een vereniging van bestuur veranderd er van de een op de andere dag alle gemaakte afspraken aan de laars gelapt worden?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:26

cowboyberend schreef:
ja idd fraude maar elk paard heeft een chip toch?? en wanneer je op een wedstrijd komt moet je nog steeds je paspoort meenemen daar staat het chip nummer ook in!

En hoe zit dat met de niet gechipte paarden? Haha! Ik heb ontheffing aangevraagd voor mijn paarden en ook gekregen. En ik denk niet dat ze een wedstrijd een week stil kunnen leggen voordat er via DNA weer is bewezen dat het paard waar ik op zit ook echt mijn paard is. Lips are sealed

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:26

Of en nu wel of niet goed is wat gebeurt;voor mij weer een rede om vooral geen lid van de WRAN te blijven en dan ook maar niet die NK WRAN,uberhaupt geen enkele WRAN -wedstrijd dan maar.
Zou de DRHA wel mee hebben gedaan aan het startnummer-gedoe,dan was ik nog lid van de WFN geweest,nu niet dus!

Ik hou het bij;
AQHA:kontakt met het moederstamboek,ik fok tenslotte ook aqha-veulens.
NRHA en DRHA en dit voor 3 personen,daarmee komen we overal wat belangerijk is voor ons.

Zouden andere reiners ,dit nu ook massaal zo gaan doen?
Zou dit de doelstelling zijn geweest van de WRAN en WFN?
Ik klets ook maar wat,want OOK IK zie door de bomen het bos niet meer,maar keuzes maken wordt wel heeel simpel zo!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:30

Ik ben geen lid van de WRAN, nooit geweest en ga het niet worden ook.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:30

Citaat:
De DRHA heeft zich in de persoon van Paulus Beurkens en Paul Meyer altijd met veel energie ingezet voor het tot stand komen van de FNW.

Ik ben best benieuwd wat deze heren, van de hele gang van zaken vinden.
Kunnen wij ze geen mail sturen, dat bokt gratis is?

Peter

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:34

PeterV schreef:
Ik ben best benieuwd wat deze heren, van de hele gang van zaken vinden.
Kunnen wij ze geen mail sturen, dat bokt gratis is?

Peter

OK dan! zat ook al na te denken om te mailen een paar pagina's terug heeft iemand gereageerd van de wran waar ook groot een email adres stond

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:35

Blaze"]

[quote="JanT schreef:
Het kan toch niet zo zijn dat wanneer een vereniging van bestuur veranderd er van de een op de andere dag alle gemaakte afspraken aan de laars gelapt worden?

[/quote]

In de politiek wordt niets anders gedaan...Lips are sealed

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:37

ik heb even een vraagje over fraude; wordt er in de paardensport en dan met name in de western dan zoveel fraude gepleegd, met starttende paarden en welke ruiters erop zitten, of andersom?????

rinus

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:39

westernworld schreef:
ik heb even een vraagje over fraude; wordt er in de paardensport en dan met name in de western dan zoveel fraude gepleegd, met starttende paarden en welke ruiters erop zitten, of andersom?????

rinus

Problemen maken,waar geen problemen zijn,misschien???? Haha! Clown

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:40

westernworld schreef:

rinus

volgens mij niet zo veel maar was laatst in oosterwolde daar was iemand die wel eens les geeft en in amateurs starte dat mag niet ,maar verder valt het wel mee dacht ik geen grote gevallen

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:40

jessiejanes"]
Of en nu wel of niet goed is wat gebeurt;voor mij weer een rede om vooral geen lid van de WRAN te blijven en dan ook maar niet die NK WRAN,uberhaupt geen enkele WRAN -wedstrijd dan maar.
[/quote]

Jessie, er komt geen Wran NK meer.

[quote="jessiejanes"]
Zou de DRHA wel mee hebben gedaan aan het startnummer-gedoe,dan was ik nog lid van de WFN geweest,nu niet dus!
[/quote]

Kan je hiervan lid worden dan?

[quote="jessiejanes"]
Ik hou het bij;
AQHA:kontakt met het moederstamboek,ik fok tenslotte ook aqha-veulens.
NRHA en DRHA en dit voor 3 personen,daarmee komen we overal wat belangerijk is voor ons.
[/quote]

Okay

[quote="jessiejanes schreef:
Zouden andere reiners ,dit nu ook massaal zo gaan doen?
Zou dit de doelstelling zijn geweest van de WRAN en WFN?
Ik klets ook maar wat,want OOK IK zie door de bomen het bos niet meer,maar keuzes maken wordt wel heeel simpel zo!

Het wordt tijd dat wij bijkletsen.

Groetjes Peter.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:42

cowboyberend schreef:
volgens mij niet zo veel maar was laatst in oosterwolde daar was iemand die wel eens les geeft en in amateurs starte dat mag niet ,maar verder valt het wel mee dacht ik geen grote gevallen

Ben niet zo thuis in de regels, maar volgens mij mag je, als je onder een bepaald verdiend bedrag blijft, nog Amateur blijven startten.

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:44

Cassidy schreef:
Ben niet zo thuis in de regels, maar volgens mij mag je, als je onder een bepaald verdiend bedrag blijft, nog Amateur blijven startten.

ow dat wist ik niet ,een vriendin van mijn is instructrise en die moet in de open starten omdat ze alleen al haar diploma heeft om les te geven

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:44

Cassidy schreef:
Ik ben geen lid van de WRAN, nooit geweest en ga het niet worden ook.

De Wran is ook een vereniging voor ruiters Cassidy. Ik begrijp niet waarvoor je nou zo expliciet de Wran hierin moet aan halen. Het gaat over startnummers, en dat is een federatie verhaal.

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:45

PeterV schreef:
Het wordt tijd dat wij bijkletsen.

Groetjes Peter.

Check your pb!!(orpm Haha! )

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:45

cowboyberend schreef:
+:)+ zat ook al na te denken om te mailen een paar pagina's terug heeft iemand gereageerd van de wran waar ook groot een email adres stond

soory staat bij topic over lidmaatschap wran Bloos

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:49

cowboyberend schreef:
soory staat bij topic over lidmaatschap wran Bloos

Je wordt steeds handiger hè, en ja, het is en blijft opletten op bokt

Groetjes Peter