Cer schreef:Oh, ik vond het altijd wel leuk als er amateurs tussen de pro's starten, tenminste, dat gebeurde in de Open klassen.
Volgens mij is de verdeling zoals jij die omschrijft ongeveerd dezelfde als de Limited toestanden van de NRHA? Daar is het gerelateerd aan je verdiende prijzengeld meen ik. Alleen viel het me wel eens op dat je door die onderverdeling per klasse maar weinig deelnemers overhield.. 6 verschillende reiningclasses, met twee starts per onderdeel...
ik denk dat het wel mee valt met de kleine klasses
de wedstrijden worden makkelijker toegankelijk en laag drempelig als je in je eigen klasse moet starten. er zouden dus meer deelnemers moeten komen.
de amateurklasse zouden erg goed gevuld kunnen gaan worden.
misschien dat de open klasse bij sommige onderdelen wat minder wordt , maar bij andere bv. pleasure misschien weer niet
ik heb nl. ook wel eens het kommentaar gehoord dat een open pleasure ruiter liever niet start als er amateur ruiters meedoen in dat onderdeel als ervaring voor hun paard
sommige van die paarden hadden inderdaad nog wat ervaring nodig en stoorden reglmatig de open ruiter
en misschien los je hiermee ook het veel gehoorde " het nivo was weer niks' gezegde op.