Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, maar nu het nieuwste model (III).
 , maar nu het nieuwste model (III). )  maar wel 5 jaar oud en vol met krasjes van meegaan in het vliegtuig, auto, keer vallen van een krukje etc. Hou hem wel nog als reserve. Ben echt zo blij met de pasvorm en koeling van deze cap. Er zijn mooiere modellen maar nu voor 110 euro hopelijk weer jaren comfortabel en goed beschermd.
 )  maar wel 5 jaar oud en vol met krasjes van meegaan in het vliegtuig, auto, keer vallen van een krukje etc. Hou hem wel nog als reserve. Ben echt zo blij met de pasvorm en koeling van deze cap. Er zijn mooiere modellen maar nu voor 110 euro hopelijk weer jaren comfortabel en goed beschermd.

(van model, pasvorm is redelijk gelijk vond ik) heb ook een Br gepast, dat stond ook wel aardig, maar die zat totaal niet lekker. En Uvex was het beide net niet. Mocht iemand nog tips hebben voor een comfortabel wat smaller model dan hoor ik het graag!
 (van model, pasvorm is redelijk gelijk vond ik) heb ook een Br gepast, dat stond ook wel aardig, maar die zat totaal niet lekker. En Uvex was het beide net niet. Mocht iemand nog tips hebben voor een comfortabel wat smaller model dan hoor ik het graag!                                                         

Equitheme moet ik even opzoeken waar ze die hier in de buurt hebben
 Equitheme moet ik even opzoeken waar ze die hier in de buurt hebben