Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
juniper schreef:Oh lekker zeg, ben je op een cruise of een all inclusive? Ik heb altijd al een keertje een all inclusive willen doen maar het is er nog nooit van gekomen, ik wilde altijd persee backpacken
Gerardyolo schreef:Hoi allemaal,
Deze dressuurmiep heeft over 2 weken een Pasconsult om een (boomloos) western zadel uit te zoeken!
Ik wil dit zadel vooral gaan gebruiken om lekker lange buiten ritten mee te maken en af en toe een rondje in de bak mee te rijden.
Wat zijn dingen waar ik op moet letten? En waar zal ik het meeste aan moeten wennen?
Groetjes!
juniper schreef:Wij zijn vandaag verhuisd en gelukkig ging alles soepel. Tulip liep zo op de trailer voor een reis van welgeteld 10 minuten. We hebben haar gelijk bij de twee ruinen gezet want dat deden ze in het verleden ook met andere pension paarden. Er werd een paar rondjes gerend en daarna werd het al snel rustig. Voor we het wisten stonden ze met z’n drieën hooi te eten. Daarna lieten ze Tulip zien waar het water was en heeft ze even gerold en de geitjes bekeken. Mijn vriendin en ik hebben de zadelkamer ingeruimd en de stallen opgestrooid, en daarna vond ik het wel mooi geweest. Misschien verbeelde ik het me, maar ik had het idee dat Tulip het gelijk naar haar zin had!