Paige, ik heb je een PB gestuurd met mijn signalement
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) is iedere weigering 20 strafpunten. Het is iig wel consequent gedaan, want mijn man had met 3 weigeringen 60 strafpunten (en die had ook 2 weigeringen op dezelfde hindernis) dus voor de uitslag lijkt het me niet uit te maken. SusanH schreef:http://www.bokt.nl/wiki/Wedstrijd_(SGW)
Zoals ik hem lees krijg je twee keer 20, dus 40 strafpunten voor je 2e weigering, ook als die op dezelfde hindernis is. Dus dat klopt dan gewoon lijkt me?
Maar dat was op hindernis 15, dus zal wel een foutje zijn geweest met invoeren... LolaTFB schreef:Hoi, ik kom mij ook eens melden! Ik lees goede en minder goede dingen..! Dit was mijn tweede cross met dit paard (en sinds lange tijd) en het ging heel fijn! Springen beetje jammer, 2 balken, paard zat met het hoofd denk ik al bij de cross.. Cross ging super! Foutloos en fijn gereden.marijkiiii schreef:Ik heb foto's van nr 31, 32, 34/35/36 (ik denk 36, was met roze caphoes en airjacket), 37, 74, 75, 76, 78, 79, 80/82 (lichtblauw shirt, donkerblauwe rijbroek), 81, 83, 92, 94, 95.
Laat maar weten als je een van deze nummers had of iemand kent met een van deze nummers
Ik was nummer 36, met een schimmeltje. Diegene met de roze caphoes was volgens mij 35. Ben benieuwd naar foto's!
LiekeW schreef:volgens mij heb je mij helaas gemist! Ik was startnummer 236…
Ik reed in ring 1 in het L, had wel echt een topdagje! 195 met dressuur, foutloos gesprongen en foutloos binnen de tijd gecrosst. Ging echt heel fijn, hij keek alleen een beetje naar de opsprongen! Uiteindelijk 1e plaats