Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jolineee schreef:ik sta er ook niet op, was nr 121
maar waren toch meerdere fotografen bij het zandstuk?

Leonyr schreef:celticpony schreef:mag ik de fb foto gebruiken op mijn website, of gewoon ff betalen..wat ik er graag voor over heb hoor!
Nee hoor, de foto op Facebook mag je wel gewoon gebruiken op je website, mits natuurlijk het logo nog wel zichtbaar is/er een linkje staat naar mijn website. Het nabestellen is pas nodig als je de foto in het origineel wilt hebben, om hem bijvoorbeeld te laten afdrukken.
Helaas verpieterd Facebook wel de kwaliteit van de foto. Hieronder is hij in betere kwaliteit:
[ Afbeelding ]
Bedankt Somebitch! Even kijken op welke dag dat valt.
kan iemand een linkje ofzo sturen olga schreef:Mijn moeder heeft ook nog een paar foto's gemaakt. Het zijn nummer 218, 222, 227 en 4. Ook nog een haflinger met roze hoofdstel en een bruin paard met turquaise setje waarvan ik het nummer niet kan lezen. Wil je de foto ontvangen, stuur even een pb.
HafNap schreef:olga schreef:Mijn moeder heeft ook nog een paar foto's gemaakt. Het zijn nummer 218, 222, 227 en 4. Ook nog een haflinger met roze hoofdstel en een bruin paard met turquaise setje waarvan ik het nummer niet kan lezen. Wil je de foto ontvangen, stuur even een pb.
Ik denk dat ik degene ben met de Haf met rose hoofdstel. Ben benieuwd naar de foto!