Vind het altijd een eer van mijn werk als mensen echt blij zijn met de foto's!
Daar toen we het toch allemaal voor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vind het altijd een eer van mijn werk als mensen echt blij zijn met de foto's!
Daar toen we het toch allemaal voor
DmNqUe schreef:Ik ga toch weer bij de brug zitten denk ik met mijn camerade witte sprong voor de brug staat er namelijk nog in dus dan heb ik de aanloop naar de witte sprong toe, de witte sprong, de sprong op de brug en dat ze doorgaan op de brug! dat is de planning in ieder geval haha
het was een mooie cross!
dus mag zeker niet klagen voor onze eerste officiële!
toch best veel spektakel op de brug met schrikkende, heel hoog springende , weigerende paarden!
maar vooral veel prachtige combinaties voorbij zien komen
ben alles alweer aan het uitzoeken op klasses etc! Vivre schreef:Ik heb ook heerlijk gereden! Redelijke dressuurproef, foutloos springparcours en foutloze cross binnen de tijd met 8 voor stijl. Uiteindelijk 2e prijs!
Ik was nr 147, foto's zijn altijd welkom! Ik zag wel een horde fotografen bij de bosuitsprong, verder heb ik er onderweg weinig gezien. Ik heb jou dus niet zien zitten dmnque
( heb intotaal 4 foto's van je geschoten op deze combinatie )

tanee_blaze schreef:DmNqUe schreef:Als jullie weer startnummertjes hebben van vandaag voor eventuele foto's hoor ik het graag![]()
ben alles alweer aan het uitzoeken op klasses etc!
Heeel graag!!!
Ik was startnummer 99
Een schimmel met een grijs dekje en ik zelf was in het roze
Op alle 4 de foto's straal je 

Bouwpakket schreef:Nummer 90 heel graag hihi, topdebuut met mijn nieuwe crosspaard gehad, tweede na dressuur, balkje in het springen en foutloos in de cross met 2 seconden tijdsoverschrijding en overall alsnog tweede!!! Geweldig dus;-) helemaal na alle valpartijen en stops die ik de hele dag heb gezien pfff vorig jaar was dat stuk minder dus was idd best pittige cross maar mijn paardje deed het zomaar met beetje aanmoediging, en een hele mooie 8 voor de stijl in de cross yes