[SGW] Voorbespreking SGW Oudkarspel (clusiusevent)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

esje01

Re: Voorbespreking SGW Oudkarspel (clusiusevent)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 07:02

Iedereen vandaag veel plezier.
Vond het gisteren een hele mooie wedstrijd. Helaas blesseerde onze pony zich in de cross en heeft mijn dochter de cross niet uit kunnen rijden.

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 08:31

Veel succes allemaal!

Wat zonde Esje! Hoe kwam dat? Hopelijk geen ernstige blessure.

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 10:11

okey ik heb gereden. im het L pony's. een soort van weigering. hij stopte(stond niet stil en prong toen. vonden zij een weigering) maar wedder heerlijk gereden. ik heb niets gemerkt dat het spring of cross tereijn slecht was. ik heb nergen uitgegleden. ( ik heb in de cross wel mensen uit zien glijden.

je rijd 2 rondjes over het treijn. als je een rondje geredn hebt en je ben bij de bocht van start. moet je opletten. ik heb daar heel veel mensen onderuit zien gaan omdat ze veel te hard door de bocht gingen. dat was eigelijk de eniche slecht bocht. als ik jullie was zou ik die bocht in een rustig handgalopje rijden.

wicked

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 10:48

Nou voor mij was gisteren ons L debuut bij de paarden.

Ging niet zo best.

Dressuur liep heel erg uit, maar paard liep wel ok en 201 punten.
Springen ging prut en twee balken.
Cross begon goed. Toen ik van 3 naar 4 reed kwam er opeens een paard aan galloperen zonder ruiter. Dus ik ben langzamer gaan rijden en haalde me lijn toen niet en toen 1 stop op 5.
Toen naar 6 en daar twee stops op! Hij wilde echt niet! 8,9, 10 en 11 gingen super. Tot ik bij de heuvel kwam. Mijn paard stopte onderaan de heuvel voor de boomstam en kwam met zijn achtetbeen in een planten bak en toen zijn we van de berg afgerold -O- . Allebei reuze veel schrik pakken. En paard heeft een flinke snee in zijn been. Hoefde geluklig niet gehecht te worden.

Kortom geen best L debuut. Dus nu twijfel of ik in maarsbergen wel kan gaan starten met hem.

Iedereen die vandaag start heel veel succes!

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 13:23

De pony trapte met het linkerachterbeen in de afzet bij het muurtje het linkervoorijzer er onderuit. Ijzers lagen er net onder dus er brokkelde een groot stuk hoef mee, in de adrenaline ging het nog over de trakehner, maar toen had de merrie duidelijk last, was ze grip kwijt en wilde niet meer door.
De smid is net geweest en heeft de voet zo goed als het kon gerepareerd, pezen hebben ook een tik gehad, dus nu veel koelen en stappen.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 14:02

Balen esje, hoop dat het snel weer hersteld is..
Heb mijn verslag in het verslagen topic gezet.. Wel tevreden, maar ook een dubbel gevoel