[SGW] SGW Training Regio West

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Javayo

Re: SGW Training Regio West

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:27

We hebben nog geen indeling gekregen, nou ja, het is gewoon om 19 uur neem ik aan en was in Rotterdam.

Fijn dat je zusje de les een keer in Moordrecht mag inhalen.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 09:51

Meiden, ik ben mijn mailtje kwijt met de planning voor de rest van de trainingen. Zou iemand mij dit mailtje door willen sturen of even data en terrein willen plaatsen? Route heb ik wel nog. Tot vanavond!

IndezzW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 10:15

Sjel ik ga je nu mailen. Als dit niet de goede is moet je het maar even zeggen! Wij zitten om 7 uur toch?

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 13:38

Ja 7 uur in Rotterdam toch? :Y)

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 21:55

Mooie training, maar had wel 2 schrikmomentjes met wat passen kreupel lopen na een landing van een afsprong, en later een struikelpartij waardoor hij op zijn knieën eindigde. ik was even bang dat we een koprol zouden maken. hij heeft wel alles nog gesprongen, maar ik was er helemaal van uit m'n doen, en hij was er denk ik ook wel van geschrokken.

Komende dagen maar even kijken hoe hij zich houdt, anders misschien even een checkup laten doen :\

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 14:39

Ja, je had wel een beetje een pechdag hé! Gelukkig fijn geeindigd. :)
Benieuwd naar de filmpjes en foto's van onze 'privéles' hihi. Kun je je glijder ook nog even inzoomen en inspecteren waar het nou misging hihi.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 15:46

ging al mis in het aanrijden van de boomstam, kwam daar al niet mooi uit. niet dat dat de reden kan zijn voor de glijer, maar helpt niet natuurlijk. ik weet nog dat hij 'm wat naar links sprong en dat ik nog dacht, moet zo wat bijsturen naar rechts, maar volgens mij was ik daar nog niet mee bezig in die galopsprong, anders zou ik 'm uit balans hebben kunnen brengen, maar zo voelde het niet. stiften zaten er nog prima in, dus een glijer was het denk niet, hij struikelde denk ik. wil het filmpje nog wel eens terug kijken inderdaad!

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:28

net gebeld door michiel, de training gaat weer niet door!! Balen !!! hopelijk zit het de laatste trainingen wel mee met het weer!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:29

Jeetje... Dit seizoen is echt lastig zo zeg, met planningen en herplanningen...
Maar als ik hier zo uti het raam kijk komt het ook echt met bakken uit de hemel, dus heel verrassend is het niet na alle natte dagen...

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:36

-O-

Dan zal ik zo ook wel een telefoontje krijgen. Had niet verwacht dat Michiel het zou cancellen, dan moet hij weer een andere datum zoeken en dat gaat niet makkelijk worden.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:37

Waar zou het vanavond zijn?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:42

Den Haag, maar Den Haag is een terreintje dat weinig water kan verwerken :\ Den Haag is dus al een keertje omgeschoven naar Moordrecht. Had eigenlijk verwacht dat Michiel dat nu weer zou doen.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:44

Michiel vindt het wellicht te veel Moordrecht worden?
Hopelijk kan er snel iets nieuws gepland worden en kan dat dan ook gewoon door gaan...

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:51

Michiel vond het eigenlijk de vorige keer al te veel Moordrecht worden :+

Lol van die regiotrainingen is juist dat je op verschillende plekken komt.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:53

Ja, inderdaad. Maar ik denk dat er weinig terreinen zijn die deze regen kunnen hebben.
Training en Lelystad zaterdag (voor Gelders Paard) is ook afgezegd wegens water...

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 18:38

Regende gisteravond ook nog volop, dus was maar goed dat hij het niet verplaatst had naar moordrecht. hoop dat ik op de nieuwe datum kan, eigenlijk zit ik heel de maand augustus met een vervoersprobleem, en vooraf hoefde ik dus alleen voor renswoude vervoer te zoeken, maar nu ook al de inhaalles op de 13e en dan ook deze nog, hoop dat ik ze kan rijden!

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 18:44

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook blij was dat het afgelast was. Wat een verschrikkelijk slecht weer was het zeg. Ik moest voor de 13e ook al vervangend vervoer zoeken want mijn ouders zijn met de auto op vakantie. Gelukkig kan mijn schoonvader een keertje rijden. Ik had Michiel aan de telefoon al getipt om het maar naar september te verplaatsen want daarvoor ga ik het qua vervoer ook niet echt redden haha. Dus ook ik hoop op na augustus :)

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 07:18

hij ontkomt er bijna niet aan om richting september te plannen.

16easer24

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 08:30

ik hoop dat het nog lukt in augustus september zit alweer zovol met cross wedstrijden en springwedstrijden. we kunnen we zeggen dat we behoorlijk pech hebben dit jaar !!!

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 12:50

Phoe ik baal er echt van dat de laatste inhaaltraining volgende week al is. Ik kan dus helaas echt geen vervoer regelen omdat mijn ouders op vakantie zijn met de auto en mijn schoonvader moet werken. Had het nog aan Michiel gevraagd hoe we dat konden oplossen maar hij zij we contacten nog wel.

Hoe doen jullie zoiets? Zeg je dan ja jammer van het geld? Ik heb zelf zoiets van beide partijen kunnen er niks aan doen dat het eerst niet doorging en ik vind het zonde om te hebben betaald voor een training die ik niet kan rijden.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 12:54

Dar komt het voor mij wel op neer. Ik heb 2 trainingen gemist en zie niet wanneer ik die in kan of had kunnen halen... Helaas pindakaas dus...

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 13:46

Ik heb hetzelfde, mijn ouders zijn de hele maand augustus op vakantie, waardoor ik geen eigen vervoer heb. ik heb voor de laatste 2 trainingen al mazzel gehad dat iemand me wou brengen, maar nu weer iemand lastig vallen heb ik niet zo'n zin in, dus ik twijfel of ik die les maar niet laat zitten, maar vind het ook zonde.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 13:53

Wij hebben alle lessen kunnen volgen :-) Ik heb wel een keertje op zondag gereden ipv op de maandag, maar verder was alles in te passen :-)

Ik was trouwens nog nooit in Den Haag geweest, echt leuk terreintje :-) Echt lekkere training gehad ook gisteravond :-)

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 14:25

Bij mij is het ook zo dat mijn ouders 3 weken op vakantie zijn met de auto en ik daarom hoopte dat de training in September zou vallen. De andere trainingen zou ik allemaal kunnen rijden en m'n ouders hadden daarom zelfs zo de vakantie gepland dat die buiten de lessen zou vallen.
Ik ben net afgestudeerd en hard op zoek naar een baan vandaar dat het geld van die training dan best gebruikt kan worden voor andere dingen. Ik ga Michiel maar even een mailtje sturen en dan kijken we wel wat er te regelen valt.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:09