Citaat:Duh, je bent echt een ZBA-er nu!! (Zeer Bekende Amazone )
haha, Koekie is meer een Bekend Peerdje!
Veel galoptraining doen komende winter, dan wordt dat bij Moor ook wel beter. Moet je eigenlijk wel met hartslagmeter doen. Koek loopt in principe qua afstand in galop iedere 4 dagen een cross, die komt nu ook met een big smile over de finish, merk heel veel verschil met een paar maanden geleden toen ik dat nog niet deed. Bij galoptraining rij je alleen minder hard dan in een cross, omdat je anders de benen teveel belast.

vind hem echt gaaf ..... Bull zijn hartslag is na de cross ong 60 dus dat is ook wel goed, maar het tempo in de cross zelf mag wat hoger, maar als je al slecht van start gaat omdat hij dan weer even spint komt dat ook wel duur te staan kwa tijd, want in Hattem was het maar 17 sec wat ik over tijd was dus het kan wel in de tijd. Volgend jaar is hij ook alweer wat ouder en wat meer ervaren dus als hij het dan ook niet meer zo spannend vind op publiek ed dan kan ik ook wat meer doorrrijden.
. Doelstelling van conditietraining is het verhogen van het kantelpunt van aerobe naar anaero verbranding.