Sim jammer dat je vrijdag niets geregeld krijgt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gr_roos schreef:Voor een sgw gaat vroeg opstaan ook altijd iets makkelijker dan voor het werk
Citaat:Sim jammer dat je vrijdag niets geregeld krijgt.

marsmars schreef:Door aflasting van Gorssel moet ik Neede en Vasse ook foutloos rijden, anders mag ik de regio in Diepenheim ook niet rijden. Zou wel zuur zijn, dan kan ik maar 2 ipv 4 crossen rijden dit najaar. En idd ga ik ook niet naar plaatsen die te ver weg liggen. Zo dicht ligt de SGW nog niet aan mijn hart
Heb je iig nog 3 crossen... 

. NK in Barchem wordt hem sowieso al niet meer, want de kwalificatiepunten kunnen niet meer tijdig behaald worden en zoals ik lees hebben wel meerdere combi's nu kleinere kansen om aan hun punten te komen. Stomme prutjeweer ook deze zomer
aerizz schreef:Blijft balen hoor van Gorssel, blijf het vreemd vinden en veel water is er helemaal niet gevallen afgelopen dagen :S. Misschien komt dat nog, maar als het de hele week redelijk weer blijft. Dan baal ik nog harder. NK in Barchem wordt hem sowieso al niet meer, want de kwalificatiepunten kunnen niet meer tijdig behaald worden en zoals ik lees hebben wel meerdere combi's nu kleinere kansen om aan hun punten te komen. Stomme prutjeweer ook deze zomer
), maar stel dat het allemaal mee gaat vallen deze week...............
.