Ik heb superfijn gereden, alhoewel het eerste rondje nog wat te hard ging en ze niet fijn terugkwam. Daardoor waren de afstanden ook niet zo fijn. Daarna het schaap nog gesprongen, dat moest gewoon even
Tweede rondje was ze wat energie kwijt waardoor ze wat makkelijker terug te nemen was en hebben we ook veel hogere genomen, ging echt fijn
Twee weigeringen op de boom voor het tweede water, maarja dat hadden we ook nog nooit gedaan. Verder liep ze het water wel zo in, dus daar was ik wel heel blij mee
Deze angsthaas vond het in de rit zelf niet eng meer. Ik heb wel op safe gespeeld en in een rustig tempo gereden. Veel hindernissen gingen niet heel erg soepel, maar het is me toch reuze meegevallen hoe kijkerig en twijfelig Vies was. Volgende keer ben ik zelf wat zekerder, kan het tempo omhoog en kan ik het paard ook beter begeleiden. Ik moet vooral overtuigender zijn, ik zit nog te passief en verwacht dat het paard het zelf wel doet en dat doet 'ie natuurlijk niet altijd 
Top zeg
sjonge jij bent SNEL Bella!
Was echt heel leuk om te kijken en te fotograferen! Zelfs nog een Shetlandertje gezien met lange wappermanen, die sprong gewoon mee met de paarden, super!
haha
Er is geen enkele opsprong of afsprong gelukt jammer genoeg, zelfs niet met hulp van Sim en een andere ruiter.
maar we waren beiden druk dus idd niet gekletst.