[SGW] Uitslagen sgw Neede 25/26 september

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 20:49

er waren ook een aantal mensen die maar 1 stijlformulier hadden.
als je een onvoldoende had en maar 1 formulier heb je mooi pech als je die wp nodig hebt.
met een 2e beoordeling kun je nog uitkomen op een 6 maar zo dus niet,..

ik had het zelf ook plus dat de beoordeling van een ander was,
ik had 2 ruiters ingehaald in de cross,.. kan me voorstellen dat het verwarrend is,..

gelukkig heb ik de wp niet nodig voor het meedoen aan een kamp. oid, dus persoonlijk maakt het mij niet uit maar ik kan me voorstellen dat er zat zijn die balen.
maar ik heb de organisatie hierover gemaild,..
(aandachtspuntje voor volgend jaar)

verder vond ik de wedstrijd, zoals al mijn andere jaren, erg mooi aangekleed.
vind het altijd een erg leuke wedstrijd om te rijden.
gelukkig was zaterdag (toen ik moest) de bodem nog wel "redelijk" en zijn we veilig rondgekomen

_lautje_

Re: Uitslagen sgw Neede 25/26 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 21:10

Was het Ellemieke die is gevallen met haar been zo?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 21:11

@ peanutbutter ja Ellemieke

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 21:12

Ze is weer thuis trouwens! :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 21:16

gelukkig hoop dat ze snel weer op der paard zit...

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 21:27

Dacht het al te zien op de foto.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 21:33

Jeetje plus wat een verhaal!! Gelukkig niks gebroken!!
Caro word nu wel erg nieuwschierig hoe je er uit ziet :o

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 21:56

xxitsmexx schreef:
oh dit was laatste x neede voor mij..
ik sta op uitslagen gedisk. (foutloos de cross uitgereden). dus meteen gebeld zegt de een je bent niet bij de dierenarts geweest de 2e keer... en de andere zegt je paard was niet helemaal goed dus je moest voor controle na de andere da maar dat wilde je niet dus uitgesloten.. hoezo dom gelul..
nu is het wel -2 ipv +2..
whahah ben zo mega chagarijnig geworden...
zijn nu al 3 cross die voor mij volgend jaar van het lijstje gaan..

Welk nummer had jij? Aan de reactie van Simmie te zien startte je niet ver bij mij uit de buurt en ik heb mijn paard idd maar 1 keer opgedraafd en omdat ik toch HC stratte en hij een ijzer kwijt was kon ik wel geloven dat de mijne gevoelig was. Zou wel banketstaaf zijn als ze dat hebben verwisseld....

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 07:00

Dat is idd wel balen als het omgewisselt is :=

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 08:45

Wisselende verhalen na Neede.

:(:) voor de niet zo goede ritten en een +:)+ voor iedereen die lekker gereden heeft!

Ik was een heerlijk weekendje in Lanaken en Neede eigenlijk niet gemist :+

Pluisje_666

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 11:12

@muts_marijke: Ja, als ie gaat gaat ie ook echt los. Nu hij ouder wordt (hij is 17) wordt het beter, maar bij de start zal t nooit een braaf paard worden ben ik bang. Heb hem tot nu toe wel altijd uit kunnen zitten (even afkloppen, want t kost soms wel moeite), maar leuk is t nie, t is echt wachten op een punt da je de controle weer kan pakken.
Is goed dat je t doorgeeft hoor, maar heb t zelf ook al tegen Martin en Enrico gezegt.

@mistid: Is ook lekker, mischien een idee volgend jaar ook aan te schuiven ;) ?

@xxitsmexx: Je kan altijd eeb brief naar de KNHS schrijven waarin je de situatie uitlegt. Als je de waardes nog weet zou ik gie er bij vermelden. Ik snap trouwens wel dat je als organisatie het verhaal van de DA overneemt, net als rowo zegt, je moet natuulijk ergens van uit gaan, en dat staat op papier.

@caro29: Hoe lang ben jij er uit (geweest)? Ik heb werkelijk geen idee wat me te wachten staat. Hoe hebben ze bij jou diagnose gesteld? Ik kan mn arm niet zelfstandig bewegen, hij zit ook in mittela. Maar bij iedere beweging hoor ik knak, had jij dat ook?
Zoals je het zag ging het ook, maar t probleem kwam toen hij bij die gondbalk weg zakte. Heb volgens mij niet helemaal onder Leo gelegen, heb in elk geval geen last van mn benen of zo.

@corrienRN: Ik heb geprobeerd foto's van de paarden toe te voegen aan mijn profiel, maar dat lukt niet :(
Ik cross met Leo in het rood-wit op mn shabrak staat hunter-banden. Met mn andere paard heb ik die jaar gereden in het groen met een beetje rood-wit.

En iedereen bedankt voor t beterschap en sterkte!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 11:21

Lees heel verschillende verslagen hier. Iig een dikke :(:) voor Pluisje. Weet nu overigens ook wel wie jij bent, heb een tijd met je gepraat onder het stappen voor de start in Vlietland. Hopelijk valt het mee en heb je snel wat minder pijn!

Pluisje_666

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 12:08

dat rood-witte in cominatie met een stuiterbal als paard is dus wel herkenbaar ;)

Dank Jitske. Moet eerlijk zeggen dat ik me jou nie herrinder, maar da zal wel iets met wedstrijdstress zijn. Sorry

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:28

Ik herkende je uit het verhaal, en dat in combi met vos paard zorgde ervoor dat ik wist wie je was. Dat hij zo idioot deed bij 't starthok en dat je terug was gegaan naar de L etc heb je toen verteld ;-)

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:30

pluisje wat een verhaal zeg! Dat met je schouder herken ik wel. Vorig jaar ben ik met een jong paard over de kop geslagen en had toen de banden bij mijn AC-gewricht gescheurd. Dat zijn de banden tussen je sleutelbeen en je schouder. Vraag het maar eens als je controle hebt of dat het misschien is. Kan je wel 1 tip geven: ga het niet verkrampen!! Dan heb je er een jaar later nog last van. Ook al doet het pijn, wel blijven bewegen. Een goede oefening is voorover hangen en je arm rondjes laten draaien, dan houd je die banden los.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:35

billy1 schreef:
xxitsmexx schreef:
oh dit was laatste x neede voor mij..
ik sta op uitslagen gedisk. (foutloos de cross uitgereden). dus meteen gebeld zegt de een je bent niet bij de dierenarts geweest de 2e keer... en de andere zegt je paard was niet helemaal goed dus je moest voor controle na de andere da maar dat wilde je niet dus uitgesloten.. hoezo dom gelul..
nu is het wel -2 ipv +2..
whahah ben zo mega chagarijnig geworden...
zijn nu al 3 cross die voor mij volgend jaar van het lijstje gaan..

Welk nummer had jij? Aan de reactie van Simmie te zien startte je niet ver bij mij uit de buurt en ik heb mijn paard idd maar 1 keer opgedraafd en omdat ik toch HC stratte en hij een ijzer kwijt was kon ik wel geloven dat de mijne gevoelig was. Zou wel banketstaaf zijn als ze dat hebben verwisseld....

ik was nr 36

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 18:38

Hmm ik 38 dus dat zou heel goed kunnen.......

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 21:09

Misschien dat jullie allebei contact op kunnen nemen zodat ze van beide paarden de papieren erbij kunnen zoeken....

Ik ben blij om te horen dat het redelijk goed met je gaat Pluisje. Ik was controleur en zat bij hindernis 11.

Dat een ambu er lang over doet, ligt ook aan het letsel. Het is niet levensbedreigend en er was hulp tp dus dan komen ze niet met toeters en bellen. Daarbij is het voor de meeste ambulancechauffers wel even zoeken. Ondanks een tomtom is een hindernis in een weide soms toch lastig. Ook weten we niet waar de ambu vandaan moet komen. Ik schat dat het een uur geduurd heeft en als je moet wachten is dat heel erg lang!

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 22:29

Pluisje_666 schreef:
Marieke, wat fijn dat je weer lekker bent rond gekomen! Die waterbak kan je wel vergeten, t was de laatste keer op deze locatie.

We kwamen je nog tegen op de A1, toen je naar huis ging en wij die kant op reden.

Ik moest even kijken of je was wie ik dacht dat je was... even in je hyves gespiekt... inderdaad! Welkom op bokt! :D

Haha, die trailer van mij die herken je wel hè?

Bedoel je dat SGW Neede niet meer op deze plek gehouden wordt?

Sterkte met je sleutelbeen en tot de volgende cross!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 06:42

nou ik heb de dierenarts gebeld en die herkende me gelukkig dus die gaat er wat aan doen.

die organisatie bel ik niet meer.. want die hangen toch op midden in je gesprek..

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 07:07

Oehw, dat niet echt netjes om midden in het gesprek op te hangen :\ Hopelijk kan de DA je helpen.

Pluisje_666

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 07:38

@motje11: Ja, de trailer herken ik wel, helemaal als jij achter t stuur van de auto zit :) Wist trouwens niet dat je onbeteugeld op de trailer had staan, maar dat heb ik dan nu gezien.

Handig, Hyves.. om dingen na te gaan ;)

Klopt de cross is volgendjaar een stukje opzij. vanaf het hoofdterein gezien een stuk achter het veld waar nu de zwaan stond. Daar gaan ze ook een nieuwe waterbak bouwen, dus volgend jaar is de hele cross zo goed als nieuw! (teminste zo heb ik het begrepen).

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 07:43

xxitsmexx schreef:
die organisatie bel ik niet meer.. want die hangen toch op midden in je gesprek..

:=
De organisatie wordt ws gek van alle mailtjes/telefoontjes over de fouten die er zijn gemaakt, dat kan ik me ook wel voorstellen, maar het is wel onfatsoenlijk zomaar op te hangen.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 11:47

Heey, heb je een nieuwe naam Simmie :D

En idd vind ik het ook onfatsoenlijk om op te hangen. Dat je het zat bent kan ik me voorstellen, maar je moet wel netjes en correct zijn. Die fouten maken ze vast niet express, maar dan nog.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 22:00

nou kijk ik vraag gewoon of ik iemand anders kan spreken wie dan wel nr van de dierenarts weet.. en dat kreeg ik en toen zei ze nog iets (weet al niet meer wat) dus ik antwoord daar gewoon op en tuut tuut tuut.. opgehangen..