Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xxitsmexx schreef:oh dit was laatste x neede voor mij..
ik sta op uitslagen gedisk. (foutloos de cross uitgereden). dus meteen gebeld zegt de een je bent niet bij de dierenarts geweest de 2e keer... en de andere zegt je paard was niet helemaal goed dus je moest voor controle na de andere da maar dat wilde je niet dus uitgesloten.. hoezo dom gelul..
nu is het wel -2 ipv +2..
whahah ben zo mega chagarijnig geworden...
zijn nu al 3 cross die voor mij volgend jaar van het lijstje gaan..
?
voor Pluisje. Weet nu overigens ook wel wie jij bent, heb een tijd met je gepraat onder het stappen voor de start in Vlietland. Hopelijk valt het mee en heb je snel wat minder pijn! 
billy1 schreef:xxitsmexx schreef:oh dit was laatste x neede voor mij..
ik sta op uitslagen gedisk. (foutloos de cross uitgereden). dus meteen gebeld zegt de een je bent niet bij de dierenarts geweest de 2e keer... en de andere zegt je paard was niet helemaal goed dus je moest voor controle na de andere da maar dat wilde je niet dus uitgesloten.. hoezo dom gelul..
nu is het wel -2 ipv +2..
whahah ben zo mega chagarijnig geworden...
zijn nu al 3 cross die voor mij volgend jaar van het lijstje gaan..
Welk nummer had jij? Aan de reactie van Simmie te zien startte je niet ver bij mij uit de buurt en ik heb mijn paard idd maar 1 keer opgedraafd en omdat ik toch HC stratte en hij een ijzer kwijt was kon ik wel geloven dat de mijne gevoelig was. Zou wel banketstaaf zijn als ze dat hebben verwisseld....
Pluisje_666 schreef:Marieke, wat fijn dat je weer lekker bent rond gekomen! Die waterbak kan je wel vergeten, t was de laatste keer op deze locatie.
We kwamen je nog tegen op de A1, toen je naar huis ging en wij die kant op reden.

Hopelijk kan de DA je helpen.
Wist trouwens niet dat je onbeteugeld op de trailer had staan, maar dat heb ik dan nu gezien.