Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.Sonja schreef:Nee ze doet 50 met Leo. Ze rijdt hem nog maar net en wil hem het vertrouwen geven dat hij het ook gewoon kan doen als zij zegt dat het kan. Echt heel fijn om te zien. Leo springt normaal gesproken natuurlijk ook nooit. Ze heeft er nu 2x mee gesprongen, dus ik vind het al onwijs stoer dat ze 't doet!

Offfff kopje thee brengen, offff even iets met mijn paarden doen omdat ik er geen tijd voor heb dat weekeinde...
Wat schattig van jullie!
( krijgen we bijzondere uitslagen ) 

Citaat:Richtlijnen
7) Het is niet toegestaan om, in welk topic dan ook, verzoeken tot het maken van foto's te doen. Als iemand aangeeft foto's te willen maken dan is melding daarvan in het voorbesprekingstopic toegestaan. Wil je graag dat die persoon foto's van je maakt, stuur de betreffende bokker dan even een pbtje. Dit om de topics overzichtelijk te houden en niet vol te laten stromen met berichten als "wil je van mij ook foto's maken?" Hetzelfde geldt voor vragen in de trant van "heb je toevallig van startnr. .. ook foto's gemaakt?" Stuur een pbtje aan degene die foto's heeft gemaakt! Verzoeken in de topics worden verwijderd!
.
Dat is wel super!!
Ga na de dressuur rustig de cross lopen, wat eten en dan pony weer opzadelen voor de cross. Zit gelukkig maar een ruime 2 uur tussen, dat is wel fijn.
!