maar jij doet het dus ook al ?
dan doe ik het wel niet ... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dan doe ik het wel niet ... 
lekker handig dit! jij mag het wel doen

AnkeVivaldi schreef:Moet je ze op een site uploaden en dan [img]de%20link[/img] maar moet je het ook in een topic plaatsen.
Ik ga zo weg dus als ik het nog moet doen moet je het nog maar even zeggen, ik loop alleen de cross van de B/L pony's B paarden

AnkeVivaldi schreef:Ik ben ook net terug van de cross. Vind hem ook pittiger als vorig jaar! Maar vind hem wel erg mooi geworden moet ik zeggen
Ik ga zo beginnen met het uploaden van de foto's, ik zet de link er wel neer als ik ze in een topic heb gezet.

Nu hopen dat ik dat morgen vast kan houden. malloesje schreef:Ik ben ook terug, heb ook al dressuur gereden en sta voorlopig eersteNu hopen dat ik dat morgen vast kan houden.
Ik vond de cross makkelijker dan vorig jaar, veel minder uitdagingen, wel jammer want had me erg verheugd.

malloesje schreef:weule schreef:ja 't was af en toe wel heel winderig...
Idd erg jammer voor jullie als organisatie, maar totaal overmacht. Hebben jullie de hindernissen in het parcours nog vastgezet?

malloesje schreef:Weule; het is ook totaal overmacht waar jullie als organisatie ook niets aan kunnen doen. Het is ook in deze omstandigheden de kunst van de ruiter om evt. problemen netjes op te lossen. De jury heeft daar normaalgesproken ook echt wel begrip voor.
Ik heb iig al zin aan morgen
Nu maar hopen dat het uitkomt want niets zo veranderlijk als het weer..