Als ik vanmiddag nog zin en tijd heb ga ik denk ik vast even een kijkje nemen daar.
bianca1980
Geplaatst: 01-05-09 12:33
Ik wens jullie allemaal heel veel pelzier in Castenray, heb er vorig jaar nog heerlijk gereden met Rebecca, toen was dressuur en springen op zand, hele fijne bodem en parkeren was dichtbij op hetzelfde terrein. Ik vond het niet ver in ieder geval. Ik wacht met smart op jullie verslagen.
zigoteau
Geplaatst: 01-05-09 12:59
Wij gaan vanmiddag met de trainer cross lopen.De B om 16.00 en de L erna.Zal wat foto's maken.
_Snow_White
Geplaatst: 01-05-09 13:00
wij gaan dadelijk ook de cross lopen en dan ook meteen de nummers ophalen
ik heb de cross net gelopen en vond het "makkelijker" dan vorig jaar de hindernissen waren iets lager op het begin en het water is op het einde en er liggen overal houtsnippers dus ik doe echt geen schroeven in in de cross bij de dressuur kijk ik nog even
Had hem Lekker handig dat ik hier geen printer heb haha
AnneOkona
Geplaatst: 01-05-09 21:09
Yes, van de week toestemming gekregen van de dierenarts om toch te starten. We gaan wel heel rustig aan doen, en we gaan al lekker morgen heen en blijven daar slapen. Heel veel succes iedereen, en lekkr genieten. Ik ben benieuwd naar het parcours
It's a beautifulllll daaaay.... I feel goooood, and nobody can stop me now.
Zit lekker aan mijn ontbijtje en dan gaan we straks om half 7 weg. De auto staat in de startblokken en mijn paardje is haar oogjes aan het wakker zijn laten wennen
Wedstrijd is inmiddels in volle gang. Op dit topic vast een slotje. Verslagen staan in het verslagentopic. Iedereen die vandaag nog gaat, heel veel plezier en succes!