Hier schijnt de zon
... nu maar hopen dat het zo blijft!!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik las dat de dressuurbanen en manege een eindje van het parkeerterrein liggen? Als Frank om 13.11 moet dressuren dan reken ik dat als het op tijd loopt hij om 13.20 hiermee klaar is dan hebben we dus nog 20min. om naar de trailer te gaan, ons om te kleden, dat rugnr op de bodyprotector te spelden, peesbeschermers om te doen, dan is 20min niet veel denk ik. We hebben ook geen hulp bij ons dus de vraag is ook al hoe we het doen met voorlezen, ik hoop dat iemand het paard van diegene die voorleest vast wil houden. Zo hebben we het 2 jaar geleden in Laren gedaan tenministe. Susy_Q schreef:ulisse, ik wil anders best ruilen met het tijdstip van het terreinrijden.
DAn heb je nog een kwartier extra!! en hoef ik die van mij niet zolang te rijden voor ik kan crossen!!
egnie schreef:Je start gewoon met z'n 2en op 1 tijd. Dus dat ruilen moet niet het probleem zijn. Ik zou het gewoon even aangeven. Het enige wat lastig is, zijn de startnr. Een belletje eraan wagen, dat zou ik doen!
@Susy_Q: Dus jij start ook. Misschien we elkaar wel. (collega) Ik rijd trouwens bij de pony's. (voor een keertje)
egnie schreef:Je start gewoon met z'n 2en op 1 tijd. Dus dat ruilen moet niet het probleem zijn. Ik zou het gewoon even aangeven. Het enige wat lastig is, zijn de startnr. Een belletje eraan wagen, dat zou ik doen!
@Susy_Q: Dus jij start ook. Misschien we elkaar wel. (collega) Ik rijd trouwens bij de pony's. (voor een keertje)

De bodem zal nu idd nog goed zijn. Maar vrees dat als ik (als 20e ofzo) er doorheen moet het toch echt minder zal zijn.
egnie schreef:Susy_Q: En ja mijn Vos gaat mee.
19 jaar oud en krijgt nu langzaam aan gebreken, maar als hij dit volhoud zonder rare fratsen gaan we gewoon weer samengesteld starten. Wordt een beetje erop of eronder voor ons. Dus ja heb wel zenuwen alleen een keer niet voor het rijden.
me bescherming ligt klaar voor zowel mij al voor me paard
haha nu ff aankleden en dan naar stal!! ik ben te herkennen aan me Haflinger
hahah en een Geel setje met de cross
Maar wie weet trekt het over...
)