[SGW] wintercrosstraining

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 22:21

Sjolvir schreef:
Maar Paul, als die bruine bezig is met zijn werk en klaar met zijn gehobby, doet 'ie het wel leuk!

Hij kan heel veel. Dat weet ik. En als hij het doet is hij een genot om te rijden. Je moet wel altijd zorgen dat hij bij jou is, geconcentreerd is op wat hij moet doen en dat lukte mij vandaag dus helemaal niet. Zoals hij vanmiddag tekeer ging is uitzonderlijk. Maar dat maakt het niet minder vervelend.

Leuke foto's overigens. Vooral die waar drie fjorden in ganzenpas het water door rijden en zo 8-) .

Groeten, Paul

Sjolvir

Re: wintercrosstraining

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 22:59

Ach, karakter paarden, zijn uiteindelijk de beste toch Paul?
Wel balen dat 'ie vandaag ietwat ondeugend was.

Vond inderdaad de 3 fjord richting de waterbak ook wel grappig

Dusty_Dilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 10:13

Ik vond het heel leuk gister, heb me gelijk ingeschreven voor nog een keer!
En de foto's zijn ook leuk, bedankt! :)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 10:32

Zo'n gave pony als de jouwe, laat zich ook moeilijk
slecht fotograferen!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 13:19

Paul_H schreef:
Ja "die bruine" ... 't is een karakterbeest maar zó veel karakter en OEI is gewoon niet leuk meer. Gelukkig heb ik (dank je wel Donna) heerlijk gereden op Adami, weer een geheel nieuwe en voor deze dag andere ervaring! Groeten Paul

[edit: typo]

wat hoor ik nu toch allemaal Paul }:) was Sipali niet zo lief ~~}> met het opstappen was hij al stout :?

gelukkig ging het met de Bambi veeeeeeeeel beter O:) hij was echt wel kapot hoor, vanmorge dikke benen :(:) hij doet natuurlijk de laatste tijd niets en dan weer ineens zo hard werken := tanx voor het rijden van hem, volgende keer rijdt Tara Karrimh en de keer erna is Adami weer beschikbaar :)*

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 13:28

bandosx schreef:
wij hadden ook erg graag willen komen maar moesten om half zeven de deur uit vanmorgen.
zijn om 6 uur opgestaan maar hier en haarlem was het -4 en best glad op de weg,ook was de sloot voor de deur dichtgevroren en wisten dus niet of het door zou gaan. het is voor ons een hele onderneming daar de paarden in egmond staan.
de vorst en gladheid vanmorgen heeft ons doen besluiten niet te komen,helaas!

gr martijn

smoesjes Martijn hihi :P als we enigsinds twijfelden hadden we het jullie tijdig laten weten, we zeggen niet zomaar af ~~}> je vond het zelf gewoon te koud en wilde terug onder het wol := en nou loop ik mijn kadotje mis :oo

bandosx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 16:07

haha nee het was echt glad in de straat, volgende keer geven we ons gewoon weer op,ben achteraf wel blij dat we niet gegaan zijn want de ruitenwissers waren er mee gestopt dat we later naar stal reden! dat is geen pretje als je met een trailer zou rijden! ik kan het kado de volgende keer wel mee nemen,maar kan het ook opsturen als je niet kan wachten :P

gr martijn

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:13

@Paul: Hij was dus lekker in de weer die van jouw.

Ben benieuwd hoe die van mij het gaat doen, 29 maart.. Dan rijden we voor de tweede keer op vreemd terrein.. :wow: .
Komen er mensen 29 maart fotograferen? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 20:39

eigenlijk wil ik ook mee doen 29 maart :) (of zit die al vol ?) maar het feit dat het trailer probleem nogsteeds niet opgelost is houd me tegen...

MarjaTK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 21:16

Paul_H schreef:
Ja "die bruine" ... 't is een karakterbeest maar zó veel karakter en OEI is gewoon niet leuk meer. Gelukkig heb ik (dank je wel Donna) heerlijk gereden op Adami, weer een geheel nieuwe en voor deze dag andere ervaring! Groeten Paul

[edit: typo]

Hey Paul.

Ik heb je foto's gestuurd. *-:)

En nog bedankt voor die overheerlijke plakken "kerstbrood" :P

Gr. Marja

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 21:31

Ja dat kerstbrood, klinkt bijna als overjarig, uit het pakket van 2007 of zo :D :D . 't blijft lekker. Groeten Paul

MarjaTK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 22:56

gelukkig ging het met de Bambi veeeeeeeeel beter O:) hij was echt wel kapot hoor, vanmorge dikke benen :(:) hij doet natuurlijk de laatste tijd niets en dan weer ineens zo hard werken := tanx voor het rijden van hem, volgende keer rijdt Tara Karrimh en de keer erna is Adami weer beschikbaar :)*[/quote]

Hoi Donna.

Ik heb je net ff wat foto's gestuurd :D

Tot de volgende keer.

Gr. Marja

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 23:11

Anoniem schreef:
eigenlijk wil ik ook mee doen 29 maart :) (of zit die al vol ?) maar het feit dat het trailer probleem nogsteeds niet opgelost is houd me tegen...

Ik zit dus met hetzelfde probleem, mijn paard wil ook niet meer op de trailer, heb 8 feb een cursusdag gehad en er komt nu iemand op 24 maart met mij trainen. (kijk op www.2moons.nl) ;)
Dus.... tot die tijd ben ik nog even bosrit-loos...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 07:46

WolinLotte schreef:
Anoniem schreef:

Ik zit dus met hetzelfde probleem, mijn paard wil ook niet meer op de trailer, heb 8 feb een cursusdag gehad en er komt nu iemand op 24 maart met mij trainen. (kijk op http://www.2moons.nl) ;)
Dus.... tot die tijd ben ik nog even bosrit-loos...

daar had ik al gekeken ja :) ik denk dat ik binnen kort maar eens zo'n info avond in r'dam ga afspreken en haar daarna langs laten komen !

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 08:15

Bij ons is toen Piet Nibbelink geweest van de Paardenmaat, ook absoluut aanrader. Ik stond al 5! dagen vast op de plek waar we op vakantie waren geweest. En nu rent ze bijna de trailer op, kan iedereen dr laden, en mocht ze niet willen dan duurt het 50 sec ipv 20 seconden voordat ze erop staat.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 10:52

MarjaTK schreef:
gelukkig ging het met de Bambi veeeeeeeeel beter O:) hij was echt wel kapot hoor, vanmorge dikke benen :(:) hij doet natuurlijk de laatste tijd niets en dan weer ineens zo hard werken := tanx voor het rijden van hem, volgende keer rijdt Tara Karrimh en de keer erna is Adami weer beschikbaar :)*

Hoi Donna.

Ik heb je net ff wat foto's gestuurd :D

Tot de volgende keer.

Gr. Marja[/quote]

foto's *-:) waren zoals altijd weer geweldig Marja _/-\o_ tanx

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 13:58

@Nini-Roosje: Ik ben ook op zo'n cursudag geweest, jeeutje!! Wat was dat leerzaam zeg!! En ze komt in Maart met mij en Wolin trailerladen oefenen. Leuk mens ook, die Petra :j .