Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sosha schreef:Tsja, nou ben ik geen westernruiter, maar als ik dit zo lees, snap ik niet dat ze niet gewoon paarden gebruiken. Die kunnen dat volgens mij aardig goed hebben en is toch ook vee?
Vera schreef:Rob; de regels zijn er kennelijk wel maar in welke mate worden ze toegepast is de grote vraag. Overigens een vraag die altijd gesteld zal blijven; persoonlijke belangen, persoonlijk inzicht, etc zullen de uitvoer altijd in de weg staan ben ik bang...
MSQuincyTE schreef:dit is absoluut de slimste opmerking van het hele topic....specialA Dan doe je watjes in je oren of plak je je ogen dicht of zo
MSQuincyTE schreef:specialA Dan doe je watjes in je oren of plak je je ogen dicht of zo
Rob_H schreef:Of bizons dat is pas leuk werken,helaas zijn bizons wel erggggggg snel.
trickrider89 schreef:Rob_H schreef:Of bizons dat is pas leuk werken,helaas zijn bizons wel erggggggg snel.
En gevaarlijk
)
(Dit als nutteloze off-topic opmerking)
haha ik ben al zo lang in het buitenland dat ik niet meer goed nederlands spreken kan
hier heet dat Rossig en Herde