Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En ik ben totaal niet een angstig persoon met paarden ofzo, integendeel, maar ik ben me wel heel goed bewust van het feit dat zij een paar honderd kilo over mij hebben 
Ik vind het alleen nog lastig te beoordelen wat ze spannend gaat vinden. Blaffende honden doen haar niets, ook niet als ze vlak naast haar staan te blaffen of zoomies hebben. Auto's zijn geen probleem, maar het grote verkeer of motors etc. weet ik nog niet. Tot nu toe de dingen waarvan je verwacht dat een paard het eng vindt, vindt zij weer niet eng. Nu komt dat met de tijd wel en maak ik me daar nog niet te druk om. Zoals ik zei is ze in de omgang zo vreselijk lief en aanhankelijk maar toch ook echt weer zo heerlijk merrie soms
Qua karakter is ze precies wat ik zocht. Nu alleen de spanning onder het zadel nog. Toevallig net bericht van Eurohorse gekregen, 31 mei komen ze langs. Mochten ze niets hebben dan laat ik iemand met Freemax zadels langs komen, ex stalgenootje zweert erbij en klinkt alsof dat misschien voor ons ook wel een optie kan zijn. Is er hier iemand die er ervaring mee heeft? 

Nog een paar meter draf gedaan, laatste stukje richting stal is perfect vlak en je loopt recht op het hek af, met het idee dat als ze wel onder me vandaan vliegt dat ze daar wel moet stoppen
Ging goed, ze probeerde wel hard te gaan maar kon haar op tijd remmen.