Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Gefeliciteerd met je hengst, prachtig dier.
Dat was het wachten toch waard en haar(niet) reactie is een teken n dat je voorbereiding passend voor haar was/is. Altijd heerlijk om die oude foto's terug te kijken. Hij ziet er goed uit zeg ondanks wat minder spieren, toch een knappe man zo.

Grapje hoor, als ik het niet had vertrouwd dan had ik dit zeker niet geprobeerd. Maar omdat de dierenarts zo specifiek zei dat rechte stukken beter zijn, en ik niet altijd afhankelijk wil zijn van een ander is het ook de bedoeling dat ik alleen met haar weg kan. Hoef gelukkig niet de weg over om in het bos te komen, dus dat scheelt ook weer. 
)
wat een gave foto!
Naar wat voor iets ben je op zoek?
Lekker het bos in, vrijheidsdressuur met de koeien trainen en extreme zijn een beetje mijn doelen. Uiteindelijk wil ik ooit eens meerijden met een working cowhorse wedstrijd
maar dat is echt voor de toekomst. Ik vind de kleinere compacte quarters het knapste. Wie weet waar ik mee thuis ga komen
Daihyo schreef:Toushie: ze heeft korven over de beugels, dus dat gaat niet. Ik zei precies hetzelfde, maar toen had ik de korven nog niet gezien.
Fijn dat je er verder zelf ook alert op was.
jen schreef:Toushie: degene waar ik nou voor de tweede keer wil gaan kijken heeft wel ouders die cow sense hebben, hun fokken ook wel specifiek hierop. Hij heeft ook echt een mega fijn karakter! Ergens hoop ik dat dit wel echt een match is maar dan moet hij ook nog door de keuring komen. Kwa budget is het wel te doen met wat ik zoek, snap dat voor fokkers dat ze echt wel de onkosten eruit willen hebben. Het is allemaal niet goedkoop.

Vriendin van me was weer mee, die zij de eerste keer al dit wordt m
Gister de stoute schoenen aangetrokken en er even opgezeten, hij is net drie en kent kwa rijden amper iets. Ze hebben er een aantal keer even opgezeten meer niet.Maar hij was echt zo mega braaf, dus we gaan een afspraak plannen voor de keuring en dan moet hij ook nog gecastreerd worden. Als hij goedgekeurd wordt heb ik er een paard bij
maar omdat ik ziek ben geworden toch maar besloten om het niet te doen. Omdat ik me vanavond al een stuk beter voelde en het ook nog eens mooi weer was, besloten om nu een blokje te gaan doen. En wat was ze braaf! Ze had er zin in, was de eerste paar minuten wat trippelig, maar zodra we daar overheen waren was het een heerlijk ontspannen ritje. Vriendd moest behoorlijk doorlopen, blijkbaar is haar ontspannen staptempo hoger dan die van hem 

Niet echt meer over nagedacht bij het maken van de foto
)