Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toushie schreef:Benfan schreef:
Die was lekker wakker.
Weet jij toevallig waar je met trailer kan parkeren om in Valthe te rijden. Ik ga nu naar emmen of Bargerveen. Maar wat anders is ook leuk. Ik kan alleen echt niet vinden waar te parkeren in de buurt van de plekken waar je mag rijden in valthe
Benfan schreef:Dit is haar standaard snelheid, ze is nu snotverkouden.. en gaat niets langzamer. Aan de Oodornerweg zit een parkeerplaats, en de Melkweg. Laat weten waneer je gaat, rij ik met je mee. Sta zelf tussen Klijndijk en Valthe op een pensioenstal.
Bellatrix schreef:gefeliciteerd met je dekhengst, welke is dat ook al weer? Foto?
Toushie schreef:ooooh gefeliciteerd ! , Wat is zijn afstamming precies ? Ben wel benieuwd![]()
Ga je vanaf dit jaar aanbieden als dekhengst?

Ja die deken van Kramer kwam ik ook tegen inderdaad, word er nog niet helemaal warm van.. Maar misschien is het ook een kwestie van gewoon wat gaan proberenSCC schreef:@Icelandshet. Ik heb zelf een 3/4 pad voor dagelijks gebruik, en mij is geleerd dat een 1/2 pad geschikt is voor het rijden met een showblanket eroverheen, of als jij een kleine lichtere ruiter bent.
Evercreek schreef:Ah die kwam ik al op facebook voorbij van Westernwayoflife! Erg leuk dier

Ik kan daar heel slecht tegen.

Staat jouw kennis aan de ruinen of merrie kant?
Ze kwam op me af lopen maar toen ze bijna bij me was jaagde een van de paarden haar weg, tsja toen kwam ze natuurlijk niet meer terug. Ben het ook niet van haar gewend dat ze zich zomaar weg laat sturen; vorige groep was zij de baas 
Het is dus wel weer een tweedehandsje geworden. Het bijzondere is, dat we dit zadel een half jaar terug ook hebben gepast en toen was dit net te breed, blijkbaar is de pony breder geworden. Ben toen wel verliefd op het zadel geworden, het nieuwe zadel zou dan ook op dit zadel geïnspireerd zijn. Hij ligt nu nog thuis want wilde het nog even poetsen maar zodra ik een goede foto heb deel ik hem!

) 

blijf het bizar vinden dat het zo moet lopen...
Hopelijk kun je het snel een plekje geven
Fijn dat het nu weer beter gaat. Een nieuwe stalling is altijd spannend, hopelijk aarden jullie beiden snel! Met de benzine prijzen van tegenwoordig is het ook helemaal niet zo erg om niet zo ver te hoeven rijden
Neem het wel met een korreltje zout, maar dat wist je denk ik al.
Ook toen was ze geen stap kreupel, maar had er wel stress van