[WN][HK]Westernruiters nieuw en oudgediend, hebben een deel 3 verdiend

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Toushie

Re: [WN][HK]Westernruiters nieuw en oudgediend, hebben een deel 3 verdiend

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:34

Ik zie mijn typegebrek. Maar ik bedoelde idd bij Ed gosen , magnolia.

Fijn dat het zo goed voor je werkt. Ah op die manier. Dan kan je er toch zelf bij zijn en precies alles volgen.

Icelandshet

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:42

Ik kom behoorlijk binnenvallen, excuus. Maar helaas geen westernruiters bij mij op stal om mee te overleggen :+

Ik heb laatst een Professional’s Choice SMx Air Ride pad gekocht. Alleen kwam ik er nu achter dat de kortere versies dus maar 1/2" dik zijn ipv 3/4" ... Ik ben al te laat met terugsturen helaas. Wat denken jullie, is 1/2 te dun of kan het wel? Of kan een extra onderlegger nog iets betekenen? (Zoals bijvoorbeeld https://www.kramer.nl/Paard/Zadeldekjes ... ......S%3e)

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:05

Toushie schreef:
Benfan schreef:
https://vm.tiktok.com/ZGduJYN4G/
We dribbellen hier nog steeds heerlijk door de bossen bij Valthe.

Die was lekker wakker.
Weet jij toevallig waar je met trailer kan parkeren om in Valthe te rijden. Ik ga nu naar emmen of Bargerveen. Maar wat anders is ook leuk. Ik kan alleen echt niet vinden waar te parkeren in de buurt van de plekken waar je mag rijden in valthe -O-

Dit is haar standaard snelheid, ze is nu snotverkouden.. en gaat niets langzamer. Aan de Oodornerweg zit een parkeerplaats, en de Melkweg. Laat weten waneer je gaat, rij ik met je mee. Sta zelf tussen Klijndijk en Valthe op een pensioenstal.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:20

Benfan schreef:
Dit is haar standaard snelheid, ze is nu snotverkouden.. en gaat niets langzamer. Aan de Oodornerweg zit een parkeerplaats, en de Melkweg. Laat weten waneer je gaat, rij ik met je mee. Sta zelf tussen Klijndijk en Valthe op een pensioenstal.

Ik zal je binnenkort pben dan kunnen we afspreken :D

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:36

Bellatrix schreef:
gefeliciteerd met je dekhengst, welke is dat ook al weer? Foto?
Toushie schreef:
ooooh gefeliciteerd ! , Wat is zijn afstamming precies ? Ben wel benieuwd :D
Ga je vanaf dit jaar aanbieden als dekhengst?

Het is Wayoflife Eagle Eye (roepnaam Eagle) de nu 4 jarige buckskin quarter.
vader is Megas cream dream en moedersvader is Duranglo doc.
vanaf dit jaar bied ik hem aan als dekhengst (ook andere rassen)
Afbeelding

@Evercreek Veel plezier met het zadel samenstellen!
@Toushie. ik ben wel blij dat ik dan niet gestart ben in Haskerhorne, ben er 1 keer wezen kijken en toen vond ik inrijden met ongeveer 8 paarden al vrij druk. Ik heb liever wat meer ruimte :o
mooie foto's van de paarden en wat een gaaf hoofdstel heb je gewonnen! gelukkig maar dat zandhappen binnen en voor je start was...
En fijn dat het herstel van jouzelf goed is gegaan! en dat zand inspecteren, auw!
arme indian met de eotrh |(
@Benfan, jouw paard heeft er zo te zien wel zin in! lijkt mij heerlijk om in zo'n omgeving te rijden...
@Aries_31. Ik heb een western vliegendeken gezien bij Kramer, deze leek mij wel fijn. Ik heb het hier alleen nog niet nodig gehad dus niet aangeschaft. https://www.kramer.nl/Paard/Paardendekens/western-uitrijdeken-tegen-vliegen-met-oprolbaar-halsdeel?depvar_index=%3c183046%3e%3c183046..135.AM%3e
@Daihyo. Fijn dat Noura bijna zo ver is een mens te dragen, zou leuk zijn als je er zelf dan ook op kunt!
ik weet helaas niemand voor les in regio Gelderland, dus daar kan ik je niet bij helpen.
@Icelandshet. Ik heb zelf een 3/4 pad voor dagelijks gebruik, en mij is geleerd dat een 1/2 pad geschikt is voor het rijden met een showblanket eroverheen, of als jij een kleine lichtere ruiter bent.

Daihyo

Re: [WN][HK]Westernruiters nieuw en oudgediend, hebben een deel 3 verdiend

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:24

Knap dier!