Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dus vanaf nu heb ik een AQHA hengst die ik ter dekking kan aanbieden. 
Hopelijk is ze snel weer de oude.
Weer wat geleerd en dat stelt me weer een beetje gerust 

Verder was het echt vreselijk weer. je moest achterom lopen door de drap en modder , dat was ook niet echt geweldig ( ook niet voor mn wedstrijdlaarzen) En ja ik heb dus meegedaan. Zal straks even een eigen post maken daarmee.

Ik ging dus rechts en zij links. Dat had een enorme hoefafdruk op mijn bovenbeen ter gevolg. 

En wat langer gras. maar dat krijgen ze hier toch al. Bellatrix schreef:Cementvorming...is het wel bot?
Toushie schreef:XDenies : als hij zo hoog zit kan het nog uitbreken via de kroonrand. Maar is het zeker weten geen winterbevangenheid oid? Daar kunnen ze ook zo op reageren.
Wel fijn dat het de beterende kant op gaat. Snap wel dat je nog even contacteert met de DA.
En ja ik volg jou ook op insta
werd me aangeraden naar een vliegen uitrijdeken te kijken. Als ik daarop Google, kom ik weinig tegen wat geschikt lijkt te zijn voor een westernzadel (foto's met engels zadel) en als het al met westernzadel op de foto is, dan is de deken net niet wat ik zou willen.