Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SGWuppie schreef:Maar hoe doe jij dat dan op een meerdaagse wedstrijd Sim? Dan spring je ook de dag na de cross.
. Als ik een meerdaagse wedstrijd heb dan geldt dat de dressuur bv op vrijdag is en springen en cross de dag daarna. Met deze basiswedstrijden is dat geen probleem. Als je echt op het niveau rijdt dat je pas ná je cross moet springen, dan heb je ook een heel andere training dan dat wij hebben.Citaat:Ik ben van mening dat je je paard wel steeds iets zwaarder moet belasten wil je verder komen. Als Nick nog steeds doordeweeks 5 dagen stilstaat is het een ander verhaal, maar een paard dat gewoon goed getraind wordt, moet dit toch kunnen.
Citaat:Edit: de meerwaarde van een springwedstrijd ná een cross zie ik overigens niet zo. Parcoursen springen in die weken ervoor is uiteraard effectiever.
SGWuppie schreef:Denk dat wij over het algemeen eerder te weinig dan teveel van onze paarden vragen qua lichamelijke arbeid. Geestelijk is weer een ander verhaal.
En de staleigenaar wil ze persé bij elkaar hebben.
Als ze niet hengstig is tolereert ze die andere ruin, maar als ze hengstig is, is hij wel interessant.
. Simmie schreef:Je hebt een mooi rijtje uitgezocht Amber. Het zijn stuk voor stuk leuke crossen!
? Mooi, dan heb ik iets om naar uit te kijken !