Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vera_pino schreef:We gingen goed van start maar ineens vloog ze heel snel om dus lanceerde ze me, ik boos opgestapt aangegalopeerd

!

Sjaan schreef:Simmie, mijn zusje heeft nog een leuke foto van je gemaakt!!
Sims kan echt heel leuk springen.

!
!!
! Dat L-debuut gaat helemaal goed komen!! 
GvdT schreef:EG wat een leuk paard is je jonkie, ik vind hem eerlijk gezegd leuker als Pasja
Hij bleef ook echt lekker lopen in de cross en pakte ook op de waterbak nog echt lekker aan. Ik ben echt apetrots op hem
Qua rijden is hij ook veel makkelijker dan de schimmel, die heeft meestal niet echt zin om te werken. Ungaro wil echt altijd en leert heel snel! Hij knuffelt trouwens ook heel graag
g0otje schreef:Sjaan schreef:Simmie, mijn zusje heeft nog een leuke foto van je gemaakt!!
Sims kan echt heel leuk springen.
Dit is Babette Jochems met Venredi!! Dus simmie je hebt gelijk dat jij het niet bent!!
zusje was er van overtuigd dat jij het was, ik heb al allemaal foto's zitten vergelijken...

. Dus toen Nika klaar gemaakt voor het springen en die was alleen maar aan het brullen naar Jipje. Eenmaal in de ring pakte ze super fijn aan en was foutloos. Daarna de cross in en ik wist dus niet of ze nog wel weg wou na al dat gebrul. Maar het knopje ging weer om en ze pakte het weer zo mooi aan. Overal rechtdoor gereden, zelfs het bruggetje. Het water ingesprongen in galop en ze twijfelde geen moment!! Ik was zo trots op mijn meisje. Alleen wel veel te snel binnen. Had 6 tijdstrafpunten. Ik kwam uit het water en had nog 1.30 minuten
. Op mijn dooie akkie naar de finish gegaan dus. En onderweg dus ook nog een ijzer verloren. Was uiteindelijk 8e, als ik niet zo snel was geweest had ik nog prijs gehad, nu net erbuiten.
Jiska schreef:nog even een vraagje: er zat in de tent iemand met een laptop met foto's. weet iemand wie dat is? want ik heb toen een mooie foto gezien, maar wilde erst de rest bekijken voordat ik er eentje ging kopen. Maar nu weet ik dus niet meer welke site dat is...