[SGW] SGW Etten-Leur (2 en 9 april) wedstrijdverslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Re: SGW Etten-Leur (2 en 9 april) wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 13:47

Mn zusje doet helemaal niks er mee behalve een paar buitenritjes...
Heel heel misschien gaat ze meedoen met de oefencross in Ede, maar dat is echt heel misschien.
Nick traint met de gevorderden in Maarsbegen...
Als er 2 beginnerslessen zijn en jij mag in de eerste zodat Nick een les de tijd heeft voor rust, mag je van mij meedoen in Maarsbergen. Maar dan moet dat wel in overleg met Lielle zodat het goed gepland kan worden...

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 13:50

Maarsbergen kom ik naar je kijken!! Lachen
maar ik rijd zelf niet mee! Bedankt voor je aanbod!

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:08

vera_pino schreef:
We gingen goed van start maar ineens vloog ze heel snel om dus lanceerde ze me, ik boos opgestapt aangegalopeerd

Was jij degene die haar pony echt een ontzettende klap gaf? Ik heb iemand gezien die eraf viel voor hindernis 1. De pony stapte opzij en zij lag er naast, maar vervolgens stapte ze niet rustig op maar sloeg haar pony zo hard dat het beestje helemaal stond te trilllen. Vervolgens liepen wij door. Ik zag haar op hindernis 2 er weer bijna afkuukelen, maar dat ging net goed.
Ik "hoop" niet dat jij het was de pony was echt van slag en ik vond het echt geen kunnen een beestje zo te slaan!

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:26

nee dat was ik geloof ik niet, want ik zat er vrij snel weer op en bij 2 sprong ze echt super en bleef ik goed zitten.
Ik heb later in de tent een foto van hindernis 2 gezien en dat zag er echt heel goed uit.

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:37

vera: Ik vind voberlina een hele gave pony. Ik heb zelf ook een orame (4jaar nu) en die lijkt er wel een beetje op qua hoofdje.
http://www.digishots.nl/watermark.php?image=ny7l8006.jpg&dir=SCYPIN/
Dat omdraaien gaat wel over als ze eenmaal weet wat de bedoeling is in de cross, de mijne heeft er ook een handje voor om om te draaien als er iets engs is!!

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:42

bedankt g0otje,
ik weet dat dat omdraaien wel overgaat maar ze is zo verdomd snel dat je het niet aanziet komen.
Die orame van jou is ook leuk, lijkt veel op orame.

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 14:47

Heb niet zo goed meer bijgehouden van iedereen, maar:
Alle prijswinnaars gefeliciteerd, en degene die lekker gereden hebben: ook hardstikke fijn natuurlijk Lachen!

Mooie foto's allemaal!! Heb dit maal bij evenementenfoto.com ook erg mooie foto's!

Voorleesster Haha!
http://www.evenementenfoto.com/Ettenleu ... 11_std.jpg

Dressuur (recht zitten!!)
http://www.evenementenfoto.com/Ettenleu ... 12_std.jpg

Springen
http://www.evenementenfoto.com/Ettenleu ... 60_std.jpg
http://www.evenementenfoto.com/Ettenleu ... 61_std.jpg

Picknicktafel Haha!
http://www.evenementenfoto.com/Ettenleu ... 33_std.jpg

Wat een stoere foto van Wizje, Margo *LOL*

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:17

leuke foto's loes, zeker de eerste van het springen en je crossfoto!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:19

Leuke foto's Loes! Vind jouw pony ook wel een cool beestje!!!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:21

Sjaan schreef:
Simmie, mijn zusje heeft nog een leuke foto van je gemaakt!!
Sims kan echt heel leuk springen.
Afbeelding

Dit is Babette Jochems met Venredi!! Dus simmie je hebt gelijk dat jij het niet bent!!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:23

nou ik ben er nog helemaal beduusd van dat ik prijs heb gereden............. Haha!

dressuur ging redelijk had 192 punten en stond 9e.

in het springparcours was ie een beetje laks en vervelend aan het doen dus had ik een balk...... stout paard Boos! Clown

de cross was heerlijk zag wel ff tegen 4 a b c opmaar mac draaide er echt zijn hoef niet voor om en knalde er echt door heen mijn tijd was 5.36 dus vrij netjes dacht ik zo.

ik ga mijn l debuut met vertrouwen tegemoet in vp

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:24

Dus toch idd! Goed dat jij weet wie het wel is Go0tje.
Ha ha, maar ik kan me wel voorstellen dat Muriel dacht dat ik het was...

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:25

ja kan ik me ook voorstellen

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:26

Dank je MJ & Wuppie Lachen!
Ben nu een topic op HAW aan het maken van foto's die een vriendin heeft gemaakt!
En straks ook nog de foto's die ik zelf heb gemaakt van het B-Paarden, M & Z pony's uploaden Lachen!!

Stoere foto's Nelis Lachen! Dat L-debuut gaat helemaal goed komen!!

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:39

stoere fot van wizard gootje. verder de andere foto's zijn ook stoer.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 15:48

GvdT schreef:
EG wat een leuk paard is je jonkie, ik vind hem eerlijk gezegd leuker als Pasja Bloos

Bedankt! Hij is wat meer n bloedtype dan de schimmel Ja Hij bleef ook echt lekker lopen in de cross en pakte ook op de waterbak nog echt lekker aan. Ik ben echt apetrots op hem Haha! Qua rijden is hij ook veel makkelijker dan de schimmel, die heeft meestal niet echt zin om te werken. Ungaro wil echt altijd en leert heel snel! Hij knuffelt trouwens ook heel graag Lovers

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 16:20

Vera_pino: toch nog knap dat je de cross hebt uitgereden met die jonge pony! Maar balen van Pino zeg! Volgende keer beter!
Loes: leuke foto's!
Nelis: stoere foto's! Zonde van je balk! Succes met je L-debuut!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 16:22

g0otje schreef:
Sjaan schreef:
Simmie, mijn zusje heeft nog een leuke foto van je gemaakt!!
Sims kan echt heel leuk springen.
Afbeelding

Dit is Babette Jochems met Venredi!! Dus simmie je hebt gelijk dat jij het niet bent!!

Hamer zusje was er van overtuigd dat jij het was, ik heb al allemaal foto's zitten vergelijken... Clown

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:18

Geeft niet Chantal, de gelijkenis is ook wel erg groot en de bedoeling van Muur was goed.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:46

Nou heb eindelijk alle verslagen gelezen!
De meeste bokkers hebben toch wel erg fijn gereden Haha!
Zag ook heel veel mooie foto's voorbij komen!!

Iedereen gefeliciteerd met zijn fijne ritjes/winstpunten/prijzen Lachen

irenetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 22:09

Hallo Hallo,

Zoals sabinef als schreef ging mijn eerste cross echt lekker. Ik had helemaal niet meer verwacht dat ik in de prijzen zou vallen maar werd dus nog vierde. Ben echt super trots. In het begin moesten we ff op gang komen maar na hindernis drie ging het erg lekker. Ik keek zelf wel een beetje op tegen hindernis 4 de picknickplaats maar dat ging ook erguh lekker. Sabine had me van te voren goed geïnstueerd hoe ik alles moest aanrijden en Gerrit ook nog wat tips en het lukte ons om dat zo uit te voeren.
Ik was wel helemaal kapot gisteravond!!!! maar helemaal voldaan. Op naar de volgende cross vijf mei castenray.

Groetjes Irène

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 10:20

Nou hier ook nog een verslagje van mij. Beter laat dan nooit!!

Eerst met Jipje om 10.37 dressuur gereden en die liep een super fijne proef, dus ik was helemaal blij. Wou ik hem op de vrachtwagen zetten, wil hij elke keer gaan liggen en elke keer naar zijn buik slaan. Hij had 's morgens ook al niet geplast dus had daar behoorlijk last van. Dus maar een half uur gestapt en kijken of het beter werdt, maar werdt alleen maar erger. Naar de dierenarts en die vond hem niet erg genoeg om te spuiten dus moest maar weer stappen. Dus Jip aan iemand anders gegeven om te stappen en ik op Nika om te dressuren. Wat dus totaal niet wou, wat een ramp!! Nou ja, daarna weer met Jipje naar de DA, zegt ie wat wil je, starten of niet?? Nou ja zeg, moest ik gaan kiezen wat ik wou. Ik dus maar gekozen dat hij hem zou spuiten zodat ik meer zekerheid had om weer een gezonde Jipje mee naar Wapenveld te nemen. Liep ik terug via de tent, baalde ik toch wel, want had 226 punten in de dressuur en stond 3e. Nika 170 en 1 na laatste Bloos . Dus toen Nika klaar gemaakt voor het springen en die was alleen maar aan het brullen naar Jipje. Eenmaal in de ring pakte ze super fijn aan en was foutloos. Daarna de cross in en ik wist dus niet of ze nog wel weg wou na al dat gebrul. Maar het knopje ging weer om en ze pakte het weer zo mooi aan. Overal rechtdoor gereden, zelfs het bruggetje. Het water ingesprongen in galop en ze twijfelde geen moment!! Ik was zo trots op mijn meisje. Alleen wel veel te snel binnen. Had 6 tijdstrafpunten. Ik kwam uit het water en had nog 1.30 minuten Haha! . Op mijn dooie akkie naar de finish gegaan dus. En onderweg dus ook nog een ijzer verloren. Was uiteindelijk 8e, als ik niet zo snel was geweest had ik nog prijs gehad, nu net erbuiten.
Nou ja uiteindelijk toch met 2 gezonde paarden naar huis gegaan. Want Jipje knapte snel op na de spuit gelukkig!!

Voor de anderen die prijs hadden: Gefeliciteerd

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 10:26

Goed gedaan Irene en Jipje!!

Balen dat je paard op de wedstrijd ziek werd! Lijkt me wel eng....en tuurlijk ga je niet starten als ie niet goed is, daar komen alleen maar ongelukken van! Vaag dat de DA die beslissing bij jou legt... maar goed dat ie snel weer opknapte!

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 12:29

nog even een vraagje: er zat in de tent iemand met een laptop met foto's. weet iemand wie dat is? want ik heb toen een mooie foto gezien, maar wilde erst de rest bekijken voordat ik er eentje ging kopen. Maar nu weet ik dus niet meer welke site dat is...

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 12:31

Jiska schreef:
nog even een vraagje: er zat in de tent iemand met een laptop met foto's. weet iemand wie dat is? want ik heb toen een mooie foto gezien, maar wilde erst de rest bekijken voordat ik er eentje ging kopen. Maar nu weet ik dus niet meer welke site dat is...

Die zie je wel vaker op crossen in brabant, die heeft volgens mij geen site. Je kan die foto's alleen op de wedstrijd kopen dacht ik.