hopelijk gaat ie nu wel goed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
spatter schreef:anya heb mijn voor stem ook gestuurd, voor de 2de keer![]()
hopelijk gaat ie nu wel goed
DubbelDun schreef:@PV: zo te lezen heb je niet de juiste verzekering. Iloon is immers geen amateur lijkt mij
PeterV schreef:eneuh.....de eerste de beste die nog is wat over mijn epistels wat te klagen heeft qua leestbaarheid, die zal ik toch is...........![]()
watte Peter. Maare je hebt gelijk hoor ook dit is niet leesbaar
rina schreef:PeterV schreef:eneuh.....de eerste de beste die nog is wat over mijn epistels wat te klagen heeft qua leestbaarheid, die zal ik toch is...........![]()
watte Peter. Maare je hebt gelijk hoor ook dit is niet leesbaar
![]()
![]()
Hoe staat het met dat onderzoek naar de veiligheid van het potje tov een "echte' cap?? Daar al meer duidelijkheid over??
DubbelDun schreef:Maar mocht er een normale westernhoed in de grote zijn die over een Troxel heen past dan mag het wel lijkt mij
(al ziet dat er niet uit natuurlijk).
Overigens zag ik op een site een Troxel ingebouwd in een menhoed. Dus dat opent ook nog mogelijkheden

Hoeft niet gelijk zo serieus op ingegaan te worden. Maar in dat kader hoe staat het dan met een jockeyhelm. Want die hebben er altijd iets overheen???
En is er nu al duidelijkheid over de veiligheid van het dopje? Gezien hoe dat ding in mekaar zit (en in vergelijk met een normale cap) stelt dat ding echt niets voor. rina schreef:Dat zat ik me ook al te bedenken margee
rina schreef:Peeetttttt die rand om een veiligheidcap heen was een geintje![]()
Hoeft niet gelijk zo serieus op ingegaan te worden. Maar in dat kader hoe staat het dan met een jockeyhelm. Want die hebben er altijd iets overheen???
En is er nu al duidelijkheid over de veiligheid van het dopje? Gezien hoe dat ding in mekaar zit (en in vergelijk met een normale cap) stelt dat ding echt niets voor.
rina schreef:Overigens heb ik al contact gehad met Troxel. En nee die hebben geen helm ala westernstijl, alleen hun Engelse/westernhelmen, en nee ze gaan ook niets maken in die richting aangezien ze niet met iets kunnen komen wat volgens hun goed genoeg is.
PeterV schreef:heb je wel eens gezien hoe een Lada in elkaar zit tegen over een Mercedes? Beide zijn wel goed bevonden voor het begeven op de Nederlandse wegen.
Maar een Mercedes???? (sorry zei de Volvogek) Ja er is ook op gebied van Auto's een aardig verschil. Ik heb al meer dan 1 blik gehad en die varieren van Suzuki (wat niet voor niets sjees u zelf een kist in heet) tot nu dan eindelijk een Volvo (en ja dat is een voor ouwe lui veel onkosten
) Ik ken dus het verschil in veiligheid in de verschillende merken. Ik snap alleen effe niet waar je nu heen wilt Peter. Wat auto's aangaat is de markt overspoelt met verschillende merken, waarbij de ene beter beschermt dan de ander. Kwa beschermende hoofddeksels hebben we nu maar 1 keuze, waarbij ik een vraagteken zet of deze wel goed kan (let wel "kan") beschermen. En in dit topic waren er blijkbaar meer mensen die mijn mening deelden. Dus leuk dat er automerken bijgehaald worden, maar in deze in mijn mening NVT. wij hebben nl niet meer keuze dan 1 in deze. Als er nu keuze zou zijn tussen 2 of meer merken ed zou het verhaal anders liggen.
PeterV schreef:Of geen innovatie willen steken in iets wat niet meteen omzet verhogend genererend zal zijn.
) kom ik toch veel meer mensen tegen oa in de US die wel graag met een goede veiligheidshelm willen rijden. Ik denk dus dat de markt groter is dan men denkt. Probleem is gewoon als niemand er ook maar iets van zegt er nooit een verandering zal komen. 

Anya schreef:Dus bokt is niet persé de norm.
)