[WN] westernwedstrijd hardenberg manege de gulden spoor

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

smax

Re: westernwedstrijd hardenberg manege de gulden spoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 23:16

foto`s zijn mooi geworden T, ook al trilden de handjes van de kou!!!!
die met de mini groom zijn cute

REGINA76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 00:35

jammer dat mensen sommige dingen verkeerd opvatten.....natuurlijk snap ik dat de gene in een halve meter sneeuw zitten niet komen, maar dat mensen afbellen terwijl dat daar de zon schijnt ja daar snap ik idd totaal niks van, dat is erg jammer....idd dikke pech dat dit weer eraan kwam maar anya ik kan de wedstrijd zomaar niet verzetten, wegens dat er op zondag in hardenberg geen wedstrijden georganiseerd mag worden...ivm christelijke buurt en zuidwolde zit propvol met div aktiviteiten.
dus had weinig keus...hopelijk zien wij je gauw in je nieuwe outfit ben benieuwd.

en sonja dat vindt ik erg gemeen zeggen dat ik het voor de centen doe absoluut niet...er moet dik geld er achteraan dat is wel ons probleem...de laatste jaren is het slecht om een goede wedstrijd op te zetten.

thea mooie fotos vooral de kleine van mehlika en barry gaaf hoor....

hoe was het koeienspul in makkinga...wie heeft er gewonnen

vr.gr.regina

Faas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 08:23

Tja je zal mij ongetwijfelt overdreven vinden maar als in in een zonnige plek zit waar niets aan de hand is, maar ik zie op het nieuws alle ellende, dan wedstrijd of geen wedstrijd, ik was NIET gegaan. En dat is mijn goed recht. De kosten voor inschrijving betaal ik toch en dat neem ik graag op de koop toe. Daar zul je mij ook niet over horen. Maar de manier waarop jij dingen hier verwoord vind ik gewoon niet kunnen. Dat heeft niets met verkeerd opvatten te maken.

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 08:31

Oke. Je hebt je teleurstelling heel vervelend verwoord. Maar ik lees toch een poging tot excuus maken.

Laten we er maar zand (of sneeuw daar hebben we hier nog genoeg van ) over doen nu.

Cer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 08:31

RGERRITS schreef:
jammer dat mensen sommige dingen verkeerd opvatten.....

verkeerd opvatten??

Weet je wat je geschreven hebt??:
RGERRITS schreef:
de eersten zijn gearriveerd...de wegen zijn schoon.dus eigenlijk kan iedereen gewoonweg starte, dressuur en springwedstrijden gaan ook gewoon door.waarom zo ophef over dit weer...........

Citaat:
natuurlijk snap ik dat de gene in een halve meter sneeuw zitten niet komen, maar dat mensen afbellen terwijl dat daar de zon schijnt ja daar snap ik idd totaal niks van,

Citaat:
haaksbergen daar hebben zekers weten deelnemers van mee gedaan, je wilt immers rijden of niet en dat komt NIET alleen bij mij vandaan...

Citaat:
ik wil hierbij de mensen heel erg bedanken die er wel geweest zijn want hier kan je opbouwen...
deze hebben doorzettingsvermogen...

Je kan nu zeggen wat je wilt, maar ik blijf je een rare druif vinden hoor.... Je hebt echt een aantal dagen onder een steen geleefd...

Faas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 08:34

Ben het helemaal met Cer eens. Van wat er zelf geschreven is kan je gewoon niets anders maken.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 09:20

Regina, gezien de dingen die je geschreven hebt kan het je niet om de sport, de mensen of de paarden gaan. Dus dan moeten het toch de centen zijn, zou je zo zeggen.
Maar vooruit, ik ben er klaar mee. Ik rij voortaan wel een stukje verder.

CowgirlStore

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 10:28

RGERRITS schreef:
hoe was het koeienspul in makkinga...wie heeft er gewonnen

Om toch weer een vrolijke en positieve draai aan dit topic te geven: het koeienspul was hartstikke leuk!!!!
Gelukkig geen sneeuw, maar wel erg koud! Voor de allereerste keer dit gedaan en ik moet zeggen: is voor herhaling vatbaar. Zie mijn reactie in het betreffende topic.

Shadowboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 11:02

Dank je Wgirl. Vond het ook super gezellig. Reed jij niet op die reining fries. Super cirkels had die en een mooie vliegende wissel. Erg gaaf.

wgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 12:59

Nee ik heb geen reiningfries..Ik had immers een videoband voor je Dan weet je vast wel wie ik ben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 14:57

Shadowboy schreef:
Reed jij niet op die reining fries. Super cirkels had die en een mooie vliegende wissel.

Foto!!!!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 15:38

Canis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 15:48

RGERRITS schreef:
ik wil hierbij de mensen heel erg bedanken die er wel geweest zijn want hier kan je opbouwen...
deze hebben doorzettingsvermogen...

Hallo iedereen,

Ik mis de helft van het verhaal, maar volgens mij bedoelt Regina dit niet zo kort door de bocht. Dat kan ik nl niet geloven.

Via een forum kun je dingen heel anders opvatten dan dat het de bedoeling is. Daarnaast kun je ook nog behoorlijk emotioneel reageren, vaak is dit een verkeerde reactie die wel blijft staan!
Reken maar dat dit weekeinde bij veel mensen emotioneel ligt.

Toch wil ik het volgende even vertellen:

Toen ik vrijdag afbelde omdat de wegen in de Achterhoek onbegaanbaar werden heb ik de situatie beschreven aan Regina. Natuurlijk sprong Regina niet een gat in de lucht. (Logisch, ik zelf baalde ook als een stekker. Het zou mijn eerste wedstrijd worden.)

Maar toen Regina hoorde wat ik vertelde, waren haar woorden: "Jammer, maar JIJ kunt er echt NIETS aan doen. Je moet geen onnodige risico's nemen met je paard."

De opmerking dat er zaterdag gebieden waren waar de weg schoon zou zijn, klopt! In Groningen scheen de zon!! In Wijhe was slechts een beetje natte sneeuw, te verwaarlozen, net zo als in Hardenberg..... Die mensen konden dus wel gewoon komen.

Als er mensen zijn uit de Veluwe en Achterhoek die toch zijn gegaan, of mensen die door dit gebied moesten reizen, dan vind ik die mensen persoonlijk erg dom en knettergek!

nb: De wegen waren daar voor een gewone auto al onbegaanbaar...!

CU L8R

Canis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 15:55

lorie schreef:
jemig maar 2? wat zonde! kan je me toevallig vertellen of daar ook een fjord tussen reed?

Als je mij bedoelde....
Nee, die fjord was sneeuwballen aan het gooien....

Wel balen zeg!

CU

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 17:06

ja die fjord bedoelde ik:D he he maar heb de info al

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 18:06

Sonja schreef:
Overigens nog even als illustratie van hoe het hier was afgelopen weekeinde: viewtopic.php?f=11&t=500249&st=0&sk=t&sd=a&start=25
Je moet er toch niet aan denken...

Ook in De Lutte zijn daken van stallen ingestort bij particulieren vooral. En wij kunnen nog steeds nergens heen...

Even een impressie van vanmiddag:

de weg is eh... soort van schoon vandaag
Afbeelding

Jips trailer is aan een tak ontsnapt, de kippen iets verder op ook..
Afbeelding

de kroon van de eik hangt in de andere eik
Afbeelding

de weiden zijn niet meer bereikbaar
Afbeelding

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 19:48

Zo zag en ziet het er bij ons uit, ook toen we naar Hardenberg reden, om te bakrand hangen, is bijna niet te geloven dat er zoveel verschil nog is....
Afbeelding

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 20:18

ruilen smax?

jeanette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 20:36

Ja je mag wat mij betreft alle sneeuw die hier ligt hebben. Veel plezier ermee. Ik heb er al meer dan genoeg van die rommel

Shadowboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 00:20

Ooh sorry, videoband is erg gaaf bedankt. Nee, jou paardje lijkt inderdaad niet op die fries hahahaha
Sorry sonja heb helaas geen foto voor je. Maar die fries deed het leuk.

REGINA76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-05 00:45

bedankt canis...eindelijk iemand die het beter gelezen heeft...zo te zien....

maar goed...hopelijk alle sneeuw weg voor iedereen....

bedankt anya dat je het verder goed opgevat hebt. jammer sonja dat jij nog erg boos blijft...

vr.gr. regina

johanna beterschap

Faas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 05:03

Maar vind je zelf niet dat je het dan enigzins onhandig hebt opgeschreven? Ik bedoel 98% uit dit topic vat het zo op. Lijkt me niet dat zij allemaal verkeerd lezen .

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 06:07

Wat de rest ervan vind is ook niet interessant?

Ik verander ook niet mijn menig tot dus ver, vind het geen verkeerde manier van lezen. Jou post Reginna is niet anders te lezen dan dat het er staat.

johanna29

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 08:17

Hallo allemaal,

Ik heb deze stomme discussie achter mijn pc gevolgd. Helaas zijn er dingen geschreven die beter niet geschreven hadden moeten worden. Ik begrijp heel goed dat het voor iedereen allemaal heeeel erg vervelend geweest is zowel voor de organisatie als de deelnemers die graag hadden willen starten maar compleet ingesneeuwd waren. Helaas, nieuwe ronde nieuwe kansen !!
Ik had mij begin vorige week al afgemeld want ik moest weer zonodig op een jong paard gaan zitten / hangen met het bekende resultaat, gekneusde ribbetjes !!. Dat krijg je als je denk dat je nog steeds 18 bent maar, vandaag ben ik weer een jaartje "wijzer"geworden !!

met vr.gr. johanna vellinga

Canis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 13:23

@lorie: Welke info????