die met de mini groom zijn cute
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) over doen nu. 
RGERRITS schreef:jammer dat mensen sommige dingen verkeerd opvatten.....
RGERRITS schreef:de eersten zijn gearriveerd...de wegen zijn schoon.dus eigenlijk kan iedereen gewoonweg starte, dressuur en springwedstrijden gaan ook gewoon door.waarom zo ophef over dit weer...........
Citaat:natuurlijk snap ik dat de gene in een halve meter sneeuw zitten niet komen, maar dat mensen afbellen terwijl dat daar de zon schijnt ja daar snap ik idd totaal niks van,
Citaat:haaksbergen daar hebben zekers weten deelnemers van mee gedaan, je wilt immers rijden of niet en dat komt NIET alleen bij mij vandaan...
Citaat:ik wil hierbij de mensen heel erg bedanken die er wel geweest zijn want hier kan je opbouwen...
deze hebben doorzettingsvermogen...
Je hebt echt een aantal dagen onder een steen geleefd...
RGERRITS schreef:hoe was het koeienspul in makkinga...wie heeft er gewonnen
Zie mijn reactie in het betreffende topic.
Dan weet je vast wel wie ik ben
Shadowboy schreef:Reed jij niet op die reining fries. Super cirkels had die en een mooie vliegende wissel.
RGERRITS schreef:ik wil hierbij de mensen heel erg bedanken die er wel geweest zijn want hier kan je opbouwen...
deze hebben doorzettingsvermogen...
lorie schreef:jemig maar 2? wat zonde! kan je me toevallig vertellen of daar ook een fjord tussen reed?
Sonja schreef:Overigens nog even als illustratie van hoe het hier was afgelopen weekeinde: viewtopic.php?f=11&t=500249&st=0&sk=t&sd=a&start=25
Je moet er toch niet aan denken...

.